Hari ini (Jumaat), genap tujuh hari pemergian anak bekas penyanyi kumpulan Elite, Linda Rafar Allahyarham Rezaiman Keifli ke Rahmatullah.

Kehilangan Rezaiman atau lebih mesra dengan panggilan Memen masih dirasai Linda dan seluruh ahli keluarga termasuk anak bongsunya Syed Arriq, 2.

Kira-kira 14 jam yang lalu, Linda telah memuat naik sebuah video dengan kapsyen “ArriqMissArwahAbgMemen” yang memaparkan anak bongsunya Syed Arriq yang tidak dapat menahan kesedihan kerana terlalu rindukan arwah abangnya, Memen.



Menerusi video tersebut, dapat dilihat Arriq dengan linangan air mata dan esak tangisnya menyebut perkataan “abang” dalam suara yang tersekat-sekat.

Kesedihan Arriq turut dirasai lebih 11 ribu pengikut di laman Instagram Linda dan telah mendapat 1,000 like ketika artikel ini ditulis.

Astro Gempak turut terkesan selepas menonton video berdurasi 15 saat itu dan terpanggil untuk berkongsi dengan anda semua.

Sebelum itu, sama-samalah kita sedekahkan A-Fatihah kepada arwah Memen dan semoga Linda serta keluarga tabah dengan dugaan ini - Astro Gempak