As'ad Motawh hampir patah hidung, jari tangan

As'ad Motawh hampir patah hidung, jari tangan
As'ad Motawh berkata hidung dan jari tangannya nyaris patah sewaktu melakukan latihan untuk muzik video single terbaharunya. -Foto Sinar Harian
PENYANYI As'ad Motawh, 18 tahun, berkongsi di Twitter miliknya, hidung dan jari tangannya nyaris patah sewaktu melakukan latihan untuk muzik video single terbaharunya, semalam.

"Hampir patahkan hidung dan jari tangan masa latihan untuk "Percaya". Harap anda semua suka dengan muzik baharu saya," katanya.

As'ad atau nama penuhnya As'ad Ahmad Muhammad Motawh turut berkata dia sanggup melakukan demi peminatnya.
"Saya sanggup buat apa sahaja untuk peminat saya. Lagi 18 hari," ucap penyanyi lagu Senyum itu.

Menerusi tinjauan Sinar Harian di ruang komen Twit akaun As'ad, rata-rata mengucapkan kepadanya agar berhati-hati di masa akan datang ketika melakukan latihan.

Majoriti bimbang dengan perkongsian As'ad dan begitu prihatin terhadap keselamatan dirinya. Bahkan, peminatnya menghargai atas usaha pemuda itu untuk menampilkan sebuah karya yang terbaik.

Terdahulu, pada pertengahan tahun 2018, nama As'ad pernah menjadi bualan hangat netizen kerana tersadung dan terjelupuk di pentas ketika pertunjukan fesyen Primavalet di Hotel Majestic Kuala Lumpur.


Tag: As'ad Motawh, penyanyi, selebriti, Twitter, netizen, video, karier


Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.