PENYANYI dan pelakon, Aliff Aziz tampil memohon maaf berkenaan kontroversi rumah tangganya yang berlaku baru-baru ini.

Permohonan maaf itu dibuat menerusi sesi video live di Instagram (IG) dan kenyataan yang ditulis olehnya sendiri di ruangan IG Story.

Menurut Aliff, dia memilih untuk berdiam seketika selepas kontroversi itu hangat diperkatakan kerana dia sendiri telah akur dengan kesalahannya.

"Thank you to everyone that watched my live on Instagram just now (malam tadi), I have remained silent about the issue because I fully understand my fault and that no matter what I say, it means nothing to anyone as everyone knows what happened and already have their own judgment.

"I am not here to tegakkan benang yang basah, I understand how everyone especially Bella and the close family ties is absolutely upset over this episode.

"Saya mohon maaf kepada semua untuk kekhilafan saya kali ini walaupun saya tahu tidak mampu mengubah apa-apa," tulisnya.





Beberapa hari lalu, rumah tangga Aliff dan isterinya Bella Astillah sekali lagi dilanda kontroversi apabila Bella mendakwa Aliff menjalinkan hubungan dengan pelakon Oktovia Manrose.

Terdahulu, rumah tangga mereka terpalit dengan kontroversi apabila Aliff dikatakan menjalinkan hubungan bersama pelakon Afifah Nasir pada tahun 2017.

Namun, selepas kejadian itu, Bella memaafkan Aliff dan memberinya peluang kedua.