PADA satu entri di Instagramnya, Adflin Shauki berkongsi berita sedih apabila adiknya Jefri Adzman terlibat dengan satu kemalangan semalam.

"Ya Allah ... kau selamatkanlah adik aku Jefri Adzman bin Aksan yg baru sahaja ditimpa kemalangan tadi. Dia akan masuk ke surgeri pukul 6.30petang ini (Ahad) untuk membuang pendarahan di otaknya.

"Dia adalah adik yg terbaik yg mana mana abg akan ada. Tolong selamatkan beliau, orang baik ini dan pulihkanlah dia seperti sediakala. Aku hambamu yang hina memohon padamu ya Allah. Selamatkanlah beliau!" doa Afdlin.

Afdlin juga memohon kepada teman-teman dan saudara-mara untuk mendoakan semoga adiknya pulih seperti sediakala dan dipermudahkan segala urusan.

Ya Allah kau selamatkanlah adik aku jefri adzman bin aksan yg baru sahaja di timpa kemalangan tadi. Dia akan masuk ke surgeri pukul 6.30petang ini utk membuat pendarahan di otaknya. Dia adalah adik yg terbaik yg mana mana abg akan ada. Tolong selamatkan beliau, orang baik ini dan pulihkanlah dia seperti sediakala. Aku hambamu yg hina memohon padamu ya Allah... selamatkanlah beliau!.... kepada semua kawan kawan dan saudara mara tolonglah doakan beliau pulih seperti sediakala dan di permudahkan segala urusan. Jef kena kuat! You can make it dik! You are strong!! Stronger than me!! Tolong doakan sahabat!

A post shared by Afdlin Shauki (@afdlinshaukiofficial) on


"Jef kena kuat! You can make it dik! You are strong!! Stronger than me!! Tolong doakan sahabat!" pohon Afdlin lagi.
a.