PELAKON Jue Aziz kecewa dengan kecenderungan segelintir netizen yang sering meninggalkan komen negatif di laman media sosial golongan selebriti.

Apa yang turut dikesalkan Jue ialah golongan selebriti juga tidak ketinggalan dihujani dengan layanan berbaur lucah daripada orang ramai yang berkunjung ke laman sosial mereka.

Dalam kenyataan yang dimuat naik dalam laman Instagramnya, Jue menasihatkan netizen agar menghormati golongan artis dengan memberikan mereka ruang untuk tidak dipandang hina oleh masyarakat.

"Peringatan! Tolong hormat ruangan kami (celebrity) dengan kata-kata membina bukan dengan kata-kata hina #kotor #lucah.

"Kami juga ada hati dan perasaan yang perlu dijaga. Kami sanggup luangkan masa untuk followers tapi bukan cara ini kami dilayan untuk kamu melepaskan kepuasan nafsu kamu yang jijik," tegas Jue lagi.

PERINGATAN!!! Plz hormat ruangan kami (celebrity) dgn kata2 membina bukan dgn kata2 hina #kotor #lucah Kami jg ada hati n perasaan yg perlu dijaga..kami sggup luangkn masa utk followers tp bukan cara ini kami dilayan utk kamu melepaskn kepuasan nafsu kamu yg jijik!! Disbbkn segelintir sikap beginilah bole membuatkn kami dipandang hina n xbermaruah! Pd followers yg sentiasa memberi kata2 semangat n doa yg baik2 hanya Allah yg dpt membalas kebaikan kalian Amin