“Terpulanglah kepada dia untuk keluar kenyataan apa pun. Saya tetap nak berjumpa selepas dia bersalin nanti. Apa pun dia nak cakap nanti, saya okay saja.

“Kalau nak damai, kita damailah…Tapi macam mana pun kena bertemu juga kata Sharnaaz Ahmad berikutan kenyataan yang dikeluarkan Lisdawati baru-baru ini.

Aktor berbakat besar, Sharnaaz Ahmad berkata dia tetap akan menunggu sehingga Lisdawati selamat bersalin untuk bersemuka dengan aktres itu bagi menyelesaikan konflik perselisihan faham antara mereka.

Menerusi laporan Harian Metro hari ini, Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Basir Ahmad, 29, memberitahu dia tidak akan berganjak daripada pendiriannya untuk bersemuka dengan Lisdawati dan suami, Fauzi Nawawi meskipun aktres itu telah mengeluarkan kenyataan sudah memaafkan Sharnaaz.

Bagaimanapun kata Sharnaaz, dia tidak akan mengganggu Lisdawati tetapi adalah haknya untuk berjumpa Lisda selepas aktres itu bersalin nanti.

Lisdawati dilaporkan sudah memaafkan Sharnaaz dan bersedia bersemuka atas perbalahan yang berlaku ketika penggambaran drama bersiri Bukan Kerana Aku Tak Cinta, Februari lalu.

Bertentangan dengan pendirian Lisdawati, suaminya pula difahamkan masih menunggu surat saman daripada Sharnaaz berikutan konflik itu.

Konflik pasangan Lisda dan Fauzi dan Sharnaaz bermula selepas Sharnaaz dikatakan menengking dan menyerang Lisdawati di lokasi penggambaran drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta pada 19 Februari lalu.

Fauzi kemudian menghantar mesej kepada Sharnaaz untuk meminta penjelasan berhubung perkara itu sebaliknya Sharnaaz dikatakan membalas pertanyaan itu dengan mesej berbaur ugutan dan provokasi. Itu menyebabkan bermulanya perbalahan antara kedua-dua pihak. -- Astro Gempak