SEBAK juga baca cerita mereka di satu entri di Instagram. Menurut Norman Hakim, dia dan Memey tidak pernah berhubung atau berjumpa Lana Nordin dan suami.

"Yup kitaorang mmg tak pernah berhubung atau lepak sekali.Tapi ni semua perancanganNya.

Masa balik dari malam pencalonan #AME19 2 hari lepas, kitaorang tertengok video Live Lana Nodin.Terus baju basah kesan nangis 'berjemaah'," tulis Norman.


Katanya dalam kesibukan mereka berhiaskan anak sebagai calon Anugerah Meletop, di sebaliknya ada pasangan yang tengah berjuang dan berperang emosi dan perasaan demi nyawa seorang anak.

"Terus saya cakap dengan isteri kebetulan 2 hari lagi rutin nak kena ambik ubat ayah kat IJN, kita pasanglah niat mintak dipermudahkan dapat melawat anak pasangan David McKienzie dan Lana Nodin.

Yup kitaorang mmg tak pernah berhubung atau lepak sekali.Tapi ni semua perancanganNya, sangat mempermudahkan pertemuan utk ukhuwah & silaturahim pertama kitaorang & 'Billy' William Daud Mckienzie adalah asbabnya . . Masa balik dari malam pencalonan #AME19 @meletop 2 hari lepas,kitaorang tertengok video Live @lananodinmckienzie yg gone viral kat ig explorer.Terus baju basah kesan nangis 'berjemaah'.Dalam kitaorang sibuk berhiaskan anak sebagai calon #AME19 @meletop ,on the other side of this life,this beautiful couple tgh berjuang & berperang emosi & perasaan demi nyawa seorang anak