BUKAN sahaja keluarga, rakan artis turut terkesan dengan berita pemergian pelakon terkenal, Azmil Mustapha.

Hasil di tinjauan di Instagram (IG), rata-ratanya turut merakamkan ucapan takziah buat bintang filem Ali Setan ini.

Azmil meninggal dunia akibat komplikasi jantung di kediaman keluarganya di Shah Alam, kira-kira jam 12.40 tengah hari Rabu.

BACA: Selamat tinggal, Taufik...

Bintang filem Mekanik itu menghembuskan nafas terakhir pada usia 64 tahun.

Sheila Mambo

“Assalamualaikum.. Pergi dalam usia yang cantik, amal ilmu yang cantik, difahamkan meninggal ketika sedang tidur. SubhanALLAH. Ya ALLAH, ampunkan dia ya ALLAH... Pandang la segala kebaikan dia ya ALLAH... Lenyapkanlah segala keburukan dia ya ALLAH... terimalah segala amalannya ya ALLAH... tempatkan dia bersama-sama orang yang soleh... Aamiin ya Rabbal 'alamin.

Erra Fazira

Abby Fana

Innalillahi wainna ilaihi rojiuun...moga arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh...Alfatihah.

Fedtri Yahya

“Alfatihah... semoga pengakhiran yang terindah... Kehebatan hijrah dan istiqamah.

Yasin Sulaiman

Suffian Amrin

“Bila ada iman dan taqwa, ALLAH akan aturkan rezeki, keselamatan dan semuanya untuk kita. Jangan risaulah..” pesan berguna dan gelak tawa yang pasti akan dirindui. Semoga ALLAH tempatkan Allahyarham Haji Azmil Mustapha bersama para Anbiya Syuhada dan Solehin di Syurga. #Alfatihah #azmilmustapha

Diana Rafar

“Al fatihah.... semoga ditempatkan di kalangan orang-orang beriman...Arwah Uncle Azmil sangat baik.. selalu terserempak di Shah Alam sentiasa senyum sangat peramah... Salam takziah untuk seluruh ahli keluarganya.

Fizo Omar