Berita  |  Hiburan

"Saya upload caption pasal kucing pun dituduh perli orang" - Rita Rudaini

"Saya upload caption pasal kucing pun dituduh perli orang" - Rita Rudaini
Rita Rudaini kecewa apabila status mengenai kucing kesayangannya di IG disalah tafsir konon untuk memperli orang lain. - Instagram/Rita Rudaini

PELAKON Rita Rudaini meluahkan rasa kecewanya di Instagram (IG) selepas dituduh menyindir pasangan pengantin baru, Fattah Amin dan Fazura.

Tuduhan mula dilemparkan terhadap Rita apabila netizen mengaitkan salah satu entrinya yang menyatakan rasa sedih kerana terpaksa meninggalkan kucing kesayangannya Dahlia, dengan kenyataan dikeluarkan Fazura sebelum itu.


Semalam, Rita memuat naik keratan artikel daripada Harian Metro bertajuk ‘Amboi Rita’ dan netizen masih melemparkan tuduhan negatif sedangkan dia hanya sekadar berkongsi cerita tentang kucing kesayangannya.

Kecewa dengan tuduhan dilemparkan netizen, Rita memuat naik satu lagi entri awal pagi tadi.

“Ya Allah, kenapa dengan manusia sekarang? Apa salah saya? Saya upload caption cerita pasal kucing saya pun dituduh perli orang,” luahnya.

Tambah Rita dia juga tidak mengambil tahu tentang berita melibatkan Fazura dan Fattah kerana banyak lagi perkara penting yang perlu diselesaikan.

Rita turut berpesan agar semua pihak bersangka baik dan menjauhi fitnah serta bersangka buruk terhadap orang lain.

 

YA ALLAH...kenapa dgn manusia skrg? Apa salah sy? Sy upload caption cite psl kucing sy pon di tuduh perli org...ALLAHUAKBAR...mcm2 di tuduh sy....sy cerita kn cerita yg sbnar nya psl kucing sy pon salah ke? Sy di tuduh memerli seorg artis pengantin baru??!! Sy pon jd blur sekejap..bila di siasat rupanya sy di tuduh perli fazura..astarafirullahalazim...sy sgt sedih yg amat dgn manusia skrg...xcukup tuduh sy,mereka tuduh #metro putar belit cerita...sedangkan metro tiru sebijik n xubah seinci pon cerita sy...dan utk pengetahuan smua,sy tidak tau n xambik tau pon pasal kes bilik air tu or watever...byk lg kerja sy nak buat..sy nk cari duit bela ank2 lg,nak jaga ank2 lg nak jaga kucing lg....sy brkongsi cerita dgn smua yg kucing sy mmg manja sampai ikut kemana sj sy pergi smpi ke dlm bilik air pon dia ikut..bila sy berak je lah dia xikut..mcm mana sygnya sy kt kucing sy tu n rindunya sy kt dia klau xnmpk dpn mata.....apa yg anda smua pikir jauh menyimpang ni???? Apa masalah anda ye? Smpi ada kata sy manusia hati hitam...Skrg ni hati sy yg hitam or hati anda? Da jd FITNAH tu....ye btul lah zaman skrg zaman fitnah.....



UNTUK LEBIH BANYAK LAGI BERITA HIBURAN, KLIK DI SINI