'Tak berkudis pun bisnes kita' - Respons Chef Wan terhadap serangan 'rating' restorannya

'Tak berkudis pun bisnes kita' - Respons Chef Wan terhadap serangan 'rating' restorannya
Chef Wan menegaskan, dia tidak langsung terkesan dengan tindakan cybertrooper 'menyerang' laman Facebook restorannya, De.Wan 1958 by Chef Wan. - Foto: Instagram @_chefwan58
KUALA LUMPUR: Chef selebriti, Datuk Redzuawan Ismail atau lebih dikenali sebagai Chef Wan menegaskan, dia tidak langsung terkesan dengan 'serangan' di laman Facebook restorannya, De.Wan 1958 by Chef Wan.

Menurutnya, tindakan cybertrooper yang memberikan penilaian paling rendah pada rating restorannya tidak sedikitpun meninggalkan kesan buat dirinya.

"Hati busuk semua cybertrooper ini yang masuk ke Google dan Facebook dan bercakap buruk dan fitnahkan restoran kami! Mereka ingat semua rakyat Malaysia bodoh seperti mereka untuk menerima semua itu. Tak berkudis pun bisnes kita," katanya melalui laman Instagram miliknya, dengan kapsyen yang bercampur bahasa Melayu dan Inggeris.
Malah kata Chef Wan, lebih banyak dirinya dianiaya, lebih murah rezeki yang Allah berikan kepadanya.

"Rezeki itu setiap bulan akan saya (gunakan untuk) pergi membantu rakyat lain yang susah dan lebih memerlukannya," ujarnya.

Cybertroopers serang review restoran Chef Wan di Facebook

Ruangan reviu restoran De.Wan 1958 by Chef Wan di laman Facebook juga telah ditutup. 

"Hati mereka sungguh hitam! Sesungguhnya inilah manusia yang selalu berada dalam kerugian!" ujarnya lagi.



Tag: Instagram, Facebook, Malaysian, review


Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.