POPULARITI kumpulan K-Pop, BTS sememangnya tidak boleh dinafikan.

Bukan sahaja di atas pentas atau di dalam studio, populariti mereka telah mempengaruhi kesemua aspek dari alat solek, pembelajaran sains malah nama kumpulan ini juga pernah muncul dalam soalan ujian peperiksaan.

BACA: BTS jadi subjek peperiksaan, pelajar Korea tidak puas hati

Baru-baru ini, tular di laman Twitter apabila seorang gadis memuatnaik video “mengenakan” bapanya dengan meletakkan gambar salah seorang ahli kumpulan BTS iaitu Jimin di beberapa penjuru di rumahnya termasuklah di dalam tandas!


Gadis yang hanya mahu dikenali sebagai Molly itu memberitahu wartawan Buzzfeed bahawa kumpulan K-pop sensasi BTS itu menjadi subjek perbualan dan salah satu cara untuk dia rapat dan bergurau dengan bapanya.

Apabila bapanya meninggalkan rumah untuk membuat lawatan kerja, Molly mengambil kesempatan itu untuk menampal seberapa banyak gambar Jimin di dalam rumahnya.

"Saya merupakan seorang pelajar kolej, jadi saya pulang ke rumah dalam tempoh yang singkat. Jadi saya fikir ini merupakan cara untuk menjengkelkannya sebelum saya pulang ke kolej. Dia seorang ayah yang hebat," tambah Molly kepada wartawan Buzzfeed.

Setelah bapanya pulang ke rumah, Molly juga sempat merakamkan video reaksi terkejut bapanya ketika melihat gambar tersebut.


Tweet itu mendapat perhatian ramai terutamanya para peminat BTS yang merasakan video tersebut sangat kelakar.

BACA: Belum pun ditayangkan, filem terbaharu BTS dah pun catat box office

BACA: Konsert BTS di Singapura, aksi Jimin jatuh terlentang 'gamatkan' netizen