Paras air laut cetek, perjalanan feri Langkawi dibatalkan satu waktu

Paras air laut cetek, perjalanan feri Langkawi dibatalkan satu waktu
Pembatalan itu dibuat selepas pihak pengurusan menerima maklumat berhubung paras air laut dari Jabatan Laut Malaysia. - Gambar hiasan
KUALA PERLIS: Jadual waktu perjalanan feri dari Kuala Perlis ke Pulau Langkawi pada pagi 21 hingga 23 Februari ini dibatalkan berikutan paras air laut yang cetek di laluan keluar dan masuk feri.

Pengurus operasi Ferry Line Venture, Baharin Baharum dalam satu kenyataan memaklumkan, pembatalan itu membabitkan satu waktu sahaja.
Menurut Baharin, bagi perjalanan dari jeti Kuala Perlis ke Pulau Langkawi pada 21 Februari, waktu perjalanan yang dibatalkan adalah jam 8.30 pagi.

Pada 22 dan 23 Februari, waktu perjalanan yang dibatalkan pada 9.30 pagi, manakala bagi perjalanan dari Pulau Langkawi ke Kuala Perlis, semua perjalanan feri pada jam 7.30 pagi dibatalkan, sepanjang tempoh tiga hari berkenaan.
 
Bagaimanapun, waktu perjalanan lain masih diteruskan seperti biasa.

Kata Baharin, pembatalan itu dibuat selepas pihak pengurusan menerima maklumat berhubung paras air laut dari Jabatan Laut Malaysia dan pihaknya memohon maaf atas kesulitan itu.

Tag: jeti kuala perlis, langkawi, bot, penumpang, jabatan laut malaysia


Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.