Berita  | Sukan

Hummels terlepas aksi Bayern Munich lawan Werder Bremen

Hummels terlepas aksi Bayern Munich lawan Werder Bremen
ats Hummels tidak dapat beraksi dalam pertemuan menentang Werder Bremen, malam ini.
MISI Bayern Munich untuk kembali dalam kedudukan terbaik Bundesliga, terjejas ekoran kehilangan Mats Hummels yang tidak dapat beraksi dalam pertemuan menentang Werder Bremen, malam ini.

Pertahanan kebangsaan Jerman itu menderita keracunan makanan dan tidak menyertai kunjungan ke Bremen selepas gagal menghadiri sesi latihan, semalam.
Masalah itu juga menyaksikan dia tidak dapat terlibat dalam kemenangan 5-1 Bayern ke atas Benfica dalam saingan Liga Juara-Juara Eropah, Selasa lalu.

Rekod Bayern dalam liga domestik kian terumbang-ambing dengan yang terbaru terikat 3-3 dengan Fortuna Dusseldorf yang menjadikan rekod tanpa kemenangan mereka berlanjutan ke tiga perlawanan, hujung minggu lalu.

Juara bertahan itu ketinggalan sembilan mata dibelakang pendahulu, Borussia Dotmund, dan hanya berkelebihan tiga mata ke atas Werder Bremen di tangga ketujuh.

Tekanan yang dihadapi pengendali pasukan, Nico Kovac, bagaimanapun kian berkurangan dengan kembalinya muka-muka utama seperti Kingsley Coman, Thiago Alcantara dan Serge Gnabry yang pulih daripada kecederaan masing-masing.

Untuk lebih banyak lagi berita sukan dan video, klik di sini


Tag: beyern munich, mats hummels, bundesliga, bola sepak


Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.