Tutup

Berita  | Sukan

Van den Berg sertai Liverpool

Van den Berg sertai Liverpool
Sepp van den Berg bakal menyertai Liverpool pada 1 Julai. - Foto www.peczwolle.nl.
JUARA Eropah, Liverpool mencapai persetujuan untuk menandatangani pertahanan tengah berusia 17 tahun, Sepp van den Berg dari PEC Zwolle dengan bayaran pendahuluan bernilai £1.3 juta.

Bayaran perpindahan mungkin meningkat sehingga £4.4 juta bergantung kepada tambahan, berdasarkan jumlah penampilan untuk skuad utama Liverpool.

Van den Berg yang bakal menyertai skuad the Reds pada 1 Julai merupakan sasaran Ajax, Bayern Munich dan PSV Eindhoven.

Dalam temubualnya dengan Liverpool TV, Van den Berg menyatakan ingin belajar dengan pertahanan senior skuad Liverpool dan Belanda, Virgil van Dijk selain merasai pengalaman bersama penyokong terbaik di dunia.
Bakal menjadi pemain baru pertama the Reds untuk musim akan datang, Van den Berg membuat 15 penampilan untuk PEC Zwolle yang beraksi di Liga Utama Belanda musim lepas.

Walaupun sasaran untuk meletakkan Van den Berg selaku pemain utama di Anfield, fokus utama pemain Belanda itu adalah pembangunan dan integrasi di Liverpool.


Tag: Sepp van den Berg, PEC Zweolle, Liverpool, PSV Eindhoven, Ajax, Bayern Munich, Anfield, Perpindahan 2019



Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.