BAGI sesiapa yang inginkan sedikit keterujaan dan lari sebentar dari hiruk pikuk ibu kota, selebriti popular Janna Nick mahu mengajak anda bercuti di Rusia!

Namun, ada beberapa perkara mudah yang perlu anda lakukan sebelum mendapat peluang untuk merealisasikan impian bercuti bersama pelakon, penyanyi dan pengacara terkenal ini.


Pemenang yang mempunyai gambar paling kreatif akan dipilih untuk diterbang ke Rusia bersama duta jenama telefon Vivo Janna Nick!

Pertama, anda perlu mengambil swafoto yang mengandungi tiga elemen penting dalam gambar tersebut, iaitu apa-apa yang berkaitan FIFA, Vivo dan V9 iaitu telefon pintar terbaharu yang dilancarkan oleh Vivo.

Pastikan akaun media sosial anda berada dalam tetapan yang boleh dilihat orang ramai.

Bagaimana untuk menyertai pertandingan ini:

Langkah 1 : Snap gambar dengan ada unsur Vivo, V9 dan FIFA

Langkah 2 : Post gambar anda di ruangan komen post ni: https://goo.gl/wjeXJB) dengan hashtag #vivoxFIFA2018 #2018FIFAWorldCupRussia #OfficialSmartphoneSponsor #V9 #FIFANtastic

Langkah 3 : Lepas tu terus kongsikan post tu (https://goo.gl/wjeXJB) kat FB anda dan pastikan post tu diset untuk umum! Jangan lupa Hashtag #vivoxFIFA2018 #2018FIFAWorldCupRussia #OfficialSmartphoneSponsor #V9 #FIFANtastic

Jenama telefon pintar Vivo merupakan Penaja Rasmi Piala Dunia FIFA dan produk terbaharunya V9 mempunyai fungsi kamera ‘AI-Powered’ yang menakjubkan!

V9 dilengkapi ciri-ciri Super HDR- AI secara automatik mengesan dan menghasilkan foto yang lebih jelas, warna yang lebih menarik dan nada yang lebih jelas.

Super HDR merakam dan menggabungkan bingkai bagi menghasilkan pencahayaan yang lebih optimum.

VIVO

Selain itu, V9 turut dilengkapi ciri pencahayaan AI Selfie yang membolehkan pengguna berkarya seni artistik pada bila-bila masa dan di mana saja tanpa persediaan peralatan yang rumit.

Algoritma AI V9 mengubah profil wajah dalam foto asal 2D menjadi model 3D untuk memproses cahaya secara autentik.


Moscow's Metro atau Underground Palace
Mana tahu anda dapat peluang berjalan-jalan di TarTar Mosque atau Underground Palace iaitu salah sebuah sistem kereta api bawah tanah tercantik dunia yang terkenal dengan mozaik dan hiasan dindingnya.

Jadi apa tunggu lagi? Cepat muat naik gambar swafoto anda sekarang atau sebelum 7 Mei depan!

Info selanjutnya di www.RRRussia.com.my.

Janna Nick mahu mengajak anda bercuti di Rusia!