PENGGUNAAN e-Wallet semakin popular dalam kalangan rakyat Malaysia selaras inisiatif mencapai dan menggalakkan masyarakat tanpa tunai atau cashless society.

Setiap pasar raya, kedai, pusat membeli-belah, malah gerai-gerai kecil sudah mempunyai pilihan untuk melakukan transaksi menggunakan e-Wallet.

Selain membantu anda mengawal dengan merekodkan setiap transaksi, ia juga lebih selamat untuk mengurangkan risiko penipuan kerana boleh dijejaki dan memerlukan pengesahan sebelum membuat pembayaran.

E-Wallet juga hadir dengan pelbagai ganjaran menarik! Antaranya hadiah istimewa, diskaun dan pulangan tunai atau cashback!

Sebagai usaha menghargai semua pengguna e-Wallet, Tesco memberikan pulangan tunai sehingga RM1 juta dalam Tesco Wallet, Kenny Rogers Roasters Wallet dan Secret Recipe Wallet apabila berbelanja di Tesco dengan menyertai dan melengkapkan Boost Mission.

Pengguna boleh menyertai Boost Mission berpandukan langkah berikut:

Langkah 1

Buka aplikasi Boost

Langkah 2

Pengguna perlu pilih 1 daripada 2 misi Boost Missions dibawah:

Langkah 3

Pengguna perlu mengaktifkan misi yang telah dipilih.

Langkah 4

Berbelanja di Tesco dan selesaikan Boost Missions

Langkah 5

Pengguna yang berjaya menyelesaikan Boost Missions akan mendapat jaminan pulangan tunai dan berpeluang menang hadiah bulanan menarik!

Berikut ganjaran yang bakal anda nikmati:

Pemberian hadiah bulanan

Jaminan pulangan tunai

Pemenang misi 1

Pemenang misi 2Memahami situasi ekonomi ketika ini, jaminan pulangan tunai ini pastinya dapat menggembirakan semua pengguna e-Wallet.

Berbelanjalah di Tesco, lakukan pembayaran dengan Boost serta nikmati pulangan tunai apabila anda melengkapkan Boost Mission.

Peraduan berlangsung pada tarikh berikut:Maklumat lanjut mengenai Tesco Boost 1 Million Cashback, boleh layari;

Pengguna e-Wallet boleh mendapatkan pulangan tunai dan hadiah bulanan menarik apabila berbelanja di Tesco dengan menyertai Boost Mission yang diadakan - Gambar Tesco