PADA tahun 1856, pereka jam terkenal, Jules Borel menemui ‘Ernest Borel' di sebuah bandar dipanggil Neuchâtel di Switzerland yang merupakan lokasi pembuatan jam tangan Swiss.

Dianggap sebagai jam tangan pasangan (couple watches) terulung, jenama Ernest Borel terus dihasilkan dengan pelbagai rekaan koleksi ikonik dan mendapat pengiktirafan terbaik dalam kalangan pereka bagi industri jam tangan sejak 165 tahun lalu.

Pengenalan koleksi The Heritage telah mendapat perhatian penuh pengkagum alat naviagasi masa dan menjadikan rekaan jam tangan Swiss berusia seabad ini, sebagai rekaan yang sesuai digayakan pada pelbagai acara sosial (savoir-faire).

Koleksi jam tangan Heritage Automatic diperkenalkan bagi terus mewarisi etos ‘Saat Romantis’ jenama ini.

Sempena meraikan ulang tahun ke-165 jenama tersebut pada tahun bersejarah 2021 ini, pereka profesional menzahirkan penghormatan terhadap jenama dengan unsur keindahan seni menerusi penghasilan jam tangan pasangan ini.

Penjelmaan sempurna 165 tahun savoir-faire dan kekayaan warisan budaya Ernest Borel, koleksi jam tangan Heritage Automatic diperkenalkan bagi terus mewarisi etos ‘Saat Romantis’ jenama ini.

Pada tahun ini, Ernest Borel muncul debut sempena ulang tahun ke-165 jam tangan Heritage Automatic dengan sentuhan yang sleek (rapi), siluet bersama pesona retro selain integrasi case (selongsong) dan tali jam yang menawarkan impak visual serta gaya estetik mengagumkan.


Versatiliti gaya dengan pelbagai pilihan bentuk dan material

Kepada pasangan yang fancy, pilihan tali keluli I-chain menerusi model N0565G0A-MN2N, N0565L0D-MR3R, N0565G0B-MS5S dan N0565L0A-MN2N adalah jawapan kepada anda.

Rekaan N0565G0A-MN2N dan N0565L0D-MR3R menonjolkan model berprestij dual tona IP ros emas bagi lelaki dan pesonanya, manakala pilihan model IP ros emas bagi pasangan anda menjadikannya gabungan mewah bagi acara penting.

Rekaan dengan mendapat sentuhan identikal ini memberi definisi baharu kepada elemen klasik serta minimalis jam tangan Swiss.


Model N0565G0B-MS5S dan N0565L0A-MN2N menyediakan pilihan gaya estetik bersama dail hitam, case dan tali jam keluli kepada sang pria, manakala dual tona IP ros emas kepada pasangan bagi menyerlahkan penampilan santai, namun klasik serta elegen untuk tujuan kerja dan harian.


Estetik dail hitam menyerlahkan gaya klasik kepada penampilan anda.


Bagi pasangan yang fancy dan menyukai material tali jam kulit, anda boleh memilih rekaan N0565G0C-MS6L dan N0565L0E-MR6L dengan elemen serta gaya kehidupan santai bersama kombinasi dail varian biru dan tali jam kulit pedet corak croco.

Elemen serta gaya kehidupan santai bersama kombinasi dail varian biru dan tali jam kulit pedet corak croco menyempurnakan definisi fesyen si pemakai.


Model ini hadir dengan selongsong keluli dan IP ros emas masing-masing bagi lelaki dan wanita. Ia sekali gus menawarkan penampilan smart casual yang sempurna.


Mengabadikan imej kilang pembuatan Ernest Borel di Switzerland, koleksi ini turut membawa pesona kraf logo ikonik pasangan sedang menari berwarna IP ros emas.


Kilang pembuatan Ernest Borel Swiss diabadikan pada case belakang dekagon

Menyambut ulang tahun ke-165 Ernest Borel, jenama itu mengabadikan inspirasi lencana dekagon di bahagian belakang case pada model tersebut. Ia mengabadikan imej kilang pembuatan Ernest Borel di Switzerland yang mana turut di kraf logo ikonik pasangan sedang menari berwarna IP ros emas bersama latar tona keluli.


Set dail bersama tujuh mutiara dan kemasan dual tona

Koleksi pengabadian ini turut dimewahkan dengan elemen sofistikasi termasuk keserian tujuh set mutiara pada lingkaran paparan facet di kedudukan jam 3, 6, 9 dan 12 selain lapan kemasan dual tona indeks bersegi facet yang menyerlahkan elemen glamor di setiap sisi.

Tumpuan terhadap elemen sofistikasi termasuk keserian tujuh set mutiara pada lingkaran paparan facet, menyempurnakan lagi gaya si pemakai.


Bersama rekaan yang menawan, pastinya koleksi Heritaga Automatic ini memberi pesona elegan savoir-faire dan gaya mewah kepada pemakai.

Untuk maklumat lebih lanjut, sila imbas kod QR Ernest Borel seperti tertera atau juga boleh layari laman sosial Instagram dan Facebook di pautan berikut:

Facebook: https://www.facebook.com/ernestborelmy/
Instagram: https://www.instagram.com/ernestborelmy/

Imbas kod QR Ernest Borel (imbasan hanya menerusi aplikasi weChat) untuk mengetahui lebih lanjut mengenai koleksi terbaik jenama ini.


*Artikel ini adalah kandungan berbayar