Berita  | Dunia

Wanita bunuh, kerat mayat rakan selepas kucing miliknya mati dibunuh

Wanita bunuh, kerat mayat rakan selepas kucing miliknya mati dibunuh
Seorang wanita mengambik tindakan kejam dengan memukul teman serumahnya sebelum mengerat mayat kepada beberapa bahagian.
RUSIA: Berang kucing peliharaannya mati dibunuh teman serumah, seorang wanita membayar ‘harga’ setimpal dengan memukul mangsa menggunakan tukul sehingga maut dalam satu kejadian di St Petersburg,baru-baru ini.

Tidak cukup dengan itu, Anastasia Kh memotong mayat rakannya sebelum ditempatkan di dalam lima beg plastik.

Suspek berusia 41 tahun itu kemudiannya membawa beg berisi mayat rakannya menaiki bas ke kawasan pendalaman bertujuan membakar mayat rakannya.

Dalam pada itu, pihak berkuasa memberitahu, mayat mangsa dibakar sebelum ditanam di dalam pasir.

Mayat mangsa kebetulan ditemui oleh seorang individu yang lalu di lokasi kejadian bersama anjing peliharaannya.

Menurut polis, antara bahagian tubuh yang ditemui di dalam beg plastik berkenaan adalah tulang kaki, rusuk, bahu dan kulit.

“Suspek memukul mangsa dengan tukul pada bahagian kepala. Mangsa juga turut ditendang beberapa kali sebelum memotong tubuh mangsa kepada beberapa bahagian,” kata polis.

Suspek berjaya diberkas polis untuk siasatan atas tuduhan membunuh.


Tag: Rusia, polis, maut, wanita, mayat, mangsa, mati



Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.