BAPA kepada usahawan Datuk Seri Aliff Syukri meninggal dunia malam tadi.

Berita itu disahkan sendiri oleh setiausahanya menerusi akaun Instagram (IG) milik Aliff.

Soalat jenazah akan berlangsung di Masjid Makmuniah Sg Nipah, Sg Besar, Selangor pada jam 10.00 pagi ini.

Menerusi kemaskini terbaharu Aliff lewat malam tadi, pengasas kosmetik itu akui bagai tidak percaya dia atas pemergian bapanya itu.

Aliff juga bersedih kerana banyak pengorbanan yang dilakukan bapanya dahulu sehingga kini tidak terbalas.

“Allah sahaja tahu perasaan saya ketika ini.. saya seakan tak percaya abah tak ada lagi...

“Selama 11 tahun lepas saya niaga pasar dia datang teman setiap minggu.....abah lah org kuat saya yang mendengar segala masalah saya selama ini...bila saya buat dherbs dia selalu tolong saya selama hampir 4 tahun...

“Abah jangan tinggalkan kri (syukri) .. abahlahh tempat kri mengadu susah senang.... ....kri tak sempat nak balas budi abah.......tangan abah yang berjasa mencari rezeki besarkan saya...dengan kerja kilang, pengawal keselamatan sebab kri sampai hari ni... kasih sayang abah.....sokongan abah kri tak terbalas..,” tulisnya.

Aliff berkongsi luahan rasanya itu di akaun IGnya.

Sementara itu, Aliff turut mengalu-alukan orang ramai untuk bersama-sama ke majlis urusan jenazah bapanya pagi ini.

Terdahulu, Aliff menerusi IGnya telah melawat bapanya di hospital yang sedang bertarung nyawa kerana menghidap serangan jantung tahap ketiga dan paru-paru berair.

saya memgalu2 org ramai di jemput hadir... esok..majlis yg amat bermakna.. . . allah shaja tahu perasaan sy ketika ini.. sy seakaan tak .. Tak percaya abah x ada lagi...11tahun lps sy niaga pasar dia dtg teman tiap minggu.....abah lah org kuat sy yg mendengar segala masalah sy selama ini...bila saya buat dherbs dia selalu tolong saya selama hampir 4tahun...abah2 jgn tinggalkan kri2.. abahlahh tempat kri mengadu susah senang.... ....kri x sempat nak balas budi abah.......tangan abah yg berjasa mencari rezeki besarkan saya...dgn kerja kilang,pengawal keselamatan sbb kri sampai hari ni... kasih sayang abah.....sokongan abah kri tak terbalas..... . . . Saya nak jemput kepada semua sahabat2 di ig....kiranya sudi datang utk sama2 solat jenazah esok di di Masjid Makmuniah Sg.Nipah,Sg Besar,Selangor esok jam 10.00 pagi sy akan disana.....mudahan kehadiran anda dapat bersama2 solat dan mendoakan buat arwah abah saya...tenang... dan plz kongsikan kpd mereka yg berhampiran di sana..sy terpaksa buat disana demi menghormati keluarga abah sy (mak dan abah saya bercerai)

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

doakan abah saya selamat.. abah kena kuat saya tak puas berbakti pda abah