Air mata Alif Satar tumpah di penjara

Air mata Alif Satar tumpah di penjara
Wajah sebak Alif Satar ketika berbual dengan banduan di Penjara Sungai Buloh, Selangor. - Gambar Instagram ALIF SATAR
JARANG sekali penyanyi, pelakon dan pengacara Alif Satar berkongsi sisi sedih dalam kehidupannya.

Lazimnya, setiap kali memuat naik apa sahaja entri di laman Instagram, Alif lebih banyak bercerita hal-hal yang membahagiakan.

Perkongsian Alif sebelum ini, tidak banya menggembirakan diri sendiri dan keluarganya, bahkan turut menjentik emosi yang sama dalam kalangan 2.3 juta pengikutnya di laman sosial itu.
Namun, sebaik berbuka puasa hari terakhir, Alif telah memuat naik sedutan video rakaman takbir raya ketika kunjungannya ke Penjara Sungai Buloh, Selangor beberapa hari lalu.

Dalam sedutan video itu, air mata Alif bercucuran yang menggambarkan kesedihan artis berusia 28 tahun itu sukar dibendung.

Berdasarkan kapsyen dalam Instagram itu, Alif memberi gambaran kesedihannya terpaksa berpisah dengan bulan penuh kemuliaan, Ramadan yang menutup tirainya hari ini.

"Semoga kita bertemu Ramadhan lagi..." kata Alif sambil memberitahu pengikutnya rakaman penuh takbir berkenaan boleh ditonton di saluran YouTube peribadinya.




Tag: Air mata Alif Satar tumpah di penjara, Penjara Sungai Buloh, Alif Satar, Raihan


Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.