Tutup

Gegar Vaganza 5: Biar hilang suara, namun Zamani tetap 'legend'

Gegar Vaganza 5: Biar hilang suara, namun Zamani tetap 'legend'
Zamani turut dibantu Nabil dan Jihan yang menemaninya di atas pentas. -Astro Gempak
SHAH ALAM: Biarpun mengetahui keadaan kesihatannya benar-benar tidak mengizinkan, Zamani tetap memberanikan diri naik ke pentas untuk membuat persembahan pada konsert kelima Gegar Vaganza 5.

Zamani yang sepatutnya menyampaikan lagu "Mengapa Perpisahan Yang Kau Pinta" dendangan asal Flybaits, tidak dapat meneruskan nyanyiannya ketika berada di pentas.
Namun di kala penonton tergamam melihat situasi yang janggal itu, Zamani dibantu penonton yang sama-sama menyanyikan lagu itu selain juri Datuk Khadijah Ibrahim dan Datuk AC Mizal.

Malah hos rancangan, Nabil Ahmad dan Jihan Muse turut menemani Zamani di atas pentas.
"Zamani sebenarnya tidak sihat. Dari semalam dia hilang suara," kata Jihan.

Dalam komen mereka, Khatijah dan AC memuji keberanian Zamani dan menyifatkan penyanyi itu seorang legenda yang mampu menghiburkan biarpun tidak mengeluarkan suara.

Datuk Ramli MS pula cuba membantu apabila meminta band mengolah susunan muzik, namun Zamani hanya mampu menyampaikan baris pertama lagu itu.




Tag: Zamani, Gegar Vaganza 5, Mengapa Perpisahan Yang Kau Pinta, Nabil Ahmad, Jihan Muse, Datuk Khadijah Ibrahim, Datuk AC Mizal, lagu, penyanyi



Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.