PESERTA Gegar Vaganza 2019 (GV2019) Mazleela mengakui ada melakukan kesilapan ketika persembahan lagu Tabah pada konsert GV2019 malam tadi.

Menurut Mazleela, dia berdepan gangguan teknikal yang berpunca daripada alat pendengaran atau ‘earpiece’ di telinganya yang tidak kedengaran.

“Kalau perasan, rangkap ketiga saya menyanyi dah bunyi lain. Saya memang dah tak dengar muzik waktu tu dan tak boleh nak buat apa melainkan main nyanyi sahaja.

“Saya reda berada di kedudukan paling bawah antara semua peserta tetapi kita tak boleh tunjuk lemah depan penonton,” kata Mazleela kepada Gempak.

Menurut Mazleela, dia berdepan gangguan teknikal yang berpunca daripada alat pendengaran atau ‘earpiece’ di telinganya yang tidak kedengaran.

Mazleela ditemui ketika selesai melakukan persembahan pada konsert pertama GV2019 di Auditorium MBSA Shah Alam pada Ahad.

Memperoleh markah tercorot sebanyak 46.67 peratus daripada juri tetap GV2019 Datuk Ramli MS, Hetty Koes Endang serta juri jemputan Ella, Mazleela syukur diberikan peluang kedua membawakan lagu Apa Khabarmu Di Sana nyanyian Ramlah Ram pada minggu depan.

“Orang boleh buat andaian saya memberikan pelbagai alasan kerana masalah teknikal tapi saya yang menyanyi waktu tu tahu apa yang saya alami.

“Bila kita masuk sesuatu pertandingan, mesti ada perasaan takut dan gementar. Atas pentas mungkin nampak bersahaja tapi dalam hati Tuhan sahaja yang tahu,” ujarnya lagi.

GV2019 bersiaran secara langsung dari Auditorium MBSA Shah Alam setiap Ahad, jam 9 malam di Astro Ria (saluran 104) dan Ria HD (saluran 123).

Dapatkan perkembangan terkini tentang GV2019 hanya di laman sosial rasmi Instagram @gegarvaganzaofficial atau Facebook Astro Gempak atau di laman web www.gempak.com/gegarvaganza.

GV2019 ditaja oleh pengeluar rangkaian susu segar dan produk tenusu Farm Fresh Malaysia.

Produk yogurt Farm Fresh Malaysia bagus untuk mengawal berat badan kerana ia merendahkan selera makan dan memberikan rasa cepat kenyang.

GV2019 turut ditaja bersama oleh Adabi, Cuckoo, Powercat, Uphamol dan Digi selaku telco rasmi.