Tutup
announcement
NOTIS
Beralih ke pengalaman baharu laman web Astro AWANI. Klik di sini!

Ibu mertua garang, Rani Mukherjee ubah sikap suami

Ibu mertua garang, Rani Mukherjee ubah sikap suami
Ibu mertua garang dihadapi oleh aktres Rani Mukherjee (kiri) yang mendirikan rumahtangga dengan Aditya Chopra juga seorang duda. - Foto Astro Gempak
KUALA LUMPUR: Menjadi seorang isteri kepada bekas duda bukan sesuatu hal yang mudah. Lebih-lebih lagi apabila ibu mertua terkenal dengan sikap yang sangat garang.

Perkara ini turut dihadapi oleh aktres Rani Mukherjee yang mendirikan rumahtangga dengan Aditya Chopra juga seorang duda.

Namun Rani harus menarik nafas lega kerana dia tidak mempunyai masalah dengan keluarga suaminya, terutamanya ibu mertuanya, Pamela Chopra.

Pamela mengakui Rani membawa kebahagiaan terhadap Aditya dan sering memuji menantunya itu. Malah Pam menganggap Rani pilihan terbaik oleh anak lelakinya itu.
"Adi kini sudah berubah. Dia selalu bahagia, selalu tersenyum. Rani berjaya mengubahnya jadi lebih baik. Dan kalau dia bahagia, mengapa saya tidak bahagia," ujarnya.

Pujian setinggi langit itu membuatkan Rani lebih selesa dengan ibu mertuanya dan wanita kelahiran Mumbai ini berjaya mengubah sikap suaminya yang introvert sebelum ini kepada lelaki yang  lebih ceria. -- Astro Gempak