ISTERI kepada pendakwah sensasi Da'i Nik Farhan, Dr Erin mendedahkan pernah beberapa kali berkahwin sebelum ini.

Bagaimanapun, jodoh tidak berpihak padanya apabila terpisah dengan ajal dan perceraian dalam perkahwinan-perkahwinan terdahulu.

"Ini perkahwinan ketiga saya. Ustaz tahu semua fasal saya dan dia boleh terima saya seadanya.

"Suami pertama saya meninggal dunia dan yang kedua berpisah dengan kerelaan hati. Tetapi kami masih berkawan baik sampai sekarang.

"Allah berikan saya pengajaran atas perkahwinan sebelum ini untuk saya jadi kuat sebelum dia temukan saya dengan ustaz (Da'i Farhan).

"Anak-anak saya sangat menyokong perkahwinan ini sebab saya sudah latih mereka dari kecil lagi untuk berfikir secara rasional.

"Apabila saya kata ada papa baru, mereka akan gembira," katanya kepada Gempak.

Cerita Dr Erin atau nama sebenarnya Noorainul Naqim Mohd Radzi, 40, pertemuannya bersama Farhan di Makkah bagaimanapun mencoretkan lembaran baharu dalam hidupnya.

"Saya pergi Makkah untuk menunaikan umrah dengan calon suami lain dan balik semula ke Malaysia dengan lelaki lain (iaitu Farhan)," kongsinya teruja.

Untuk kisah lanjut mengenai kisah sebenar yang berlaku antara Farhan dan Erin di Makkah, saksikan video temubual eksklusif Gempak bersama pasangan ini.



Gempak bertemu dengan pasangan ini ketika hadir ke rancangan bual bicara Mingguan Wanita semalam.

Sebelum ini tular kisah peribadi Farhan apabila dia mengumumkan telah mengahwini seorang janda anak lapan di Makkah.

Perkahwinan itu didakwa tidak mendapat restu isteri pertamanya namun kenyataan telah disangkal oleh Fatin.

Pendedahan pernah didampingi oleh 18 wanita yang menawarkan diri untuk menjadi isteri Farhan kembali mencetuskan ketegangan di media sosial.

Dan terbaharu, seorang peguam wanita mendedahkan Farhan telah menceraikan Fatin menerusi aplikasi WhatsApp dan terbang ke China bersama isteri keduanya.

Fatin turut mengaku telah diceraikan Farhan menerusi WhatsApp pada 3 Disember lalu.