Tutup

Jay Park sumbang RM123,000 untuk mangsa kebakaran hutan Australia

Jay Park sumbang RM123,000 untuk mangsa kebakaran hutan Australia
Jay Park kini dalam siri jelajah dunianya Sexy 4eva dan akan bertandang ke Auckland, New Zealand pada Rabu seterusnya di Sydney dan Melbourne pada 10 dan 12 Januari nanti. - Foto Instagram/ Jay Park
PENYANYI rap terkenal Korea, Jay Park menyuarakan kesediaannya untuk memberi sumbangan bagi membantu meringankan beban mangsa kebakaran yang sedang melanda Australia ketika ini.

Dalam muat naik di laman Twitternya, Jay Park memaklumkan, akan menyumbang sebanyak AS$30,000 (RM123,000).

Pada masa sama, penyanyi yang popular dengan lagu You Know itu turut berharap agar agensi pengurusan naungannya, AOMG akan melakukan perkara yang sama.

Sumbangan berkenaan akan disalurkan ke New South Wales Rural Fire Service.

Rata-rata peminat memberikan respons yang amat positif dan memuji sikap Jay Park.

Jay Park kini dalam siri jelajah dunianya Sexy 4eva dan akan bertandang ke Auckland, New Zealand pada Rabu, seterusnya di Sydney dan Melbourne pada 10 dan 12 Januari nanti.
Australia kini berhadapan dengan bencana yang berpunca dari kebakaran hutan teruk sehingga menyebabkan kemusnahan dan kematian rakyatnya selain ratusan juta haiwan.




Tag: Jay Park, Sumbangan, Australia, Terbakar, New Zealand, Sydney, Melbourne, mangsa kebakaran, Korea Selatan, Korea, kebakaran



Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.