ISTERI kepada Aliff Aziz, Bella Astillah berkongsi semula (repost) kenyataan yang ditulis oleh seorang individu mengenai dirinya di ruangan InstaStory di Instagram.

Individu terbabit mempertahankan tindakan Bella berkaitan kontroversi terbaru yang melanda rumah tangganya sejak semalam.

"Niat Bella bukan nak aibkan suami dia tapi luahan hak sebagai isteri untuk bersuara, dalam kitab pun ada tertulis, isteri durhaka kepada suami tapi jika suami tidak tunaikan tanggungjawab sebagai seorang suami itu dipanggil durhaka kepadaa Allah.

"Allah tak suka orang yang membuka aib kecuali bagi menegakkan kebenaran.

"Bella hanya balas balik supaya orang tahu kebenaran sebenar kedua belah pihak, menjadi public figure bukan mudah, sabar ya Bella, may Allah protect you and family," tulis netizen tersebut.


Kontroversi rumah tangga pasangan ini sekali lagi tercetus apabila Bella mendakwa Aliff berhubungan dengan pelakon Oktavia Manrose dan telah ke kelab malam bersama.

Terdahulu, rumah tangga mereka terpalit dengan kontroversi apabila Aliff dikatakan menjalinkan hubungan bersama pelakon Afifah Nasir pada tahun 2017.

Namun, selepas kejadian itu, Bella memaafkan Aliff dan memberinya peluang kedua.

[BACA: "Sama-Sama Pergi Club, Menari-Menari Peluk & Mabuk" - Bella Astillah Tunjuk Bukti Aliff Aziz Curang Dengan Oktovia Manrose? ]

[BACA: Oktovia Manrose Kata Keluar Sebagai Kawan, Bella Astillah Pula Ada Bukti Video Kecurangan Aliff Aziz]

[BACA: "Kebenaran Sudah Reveal, You Should Clean Your Name Back" - Peminat Mahu Afifah Nasir Bersihkan Nama Dari Kontroversi Aliff Aziz, Ini Jawapan Tuan Punya Badan ]


[BACA : "Jika Perpisahan Menjadi Jalan Terakhir... Saya Akur & Reda" - Bella Astillah ]