KERANA terlalu meminati Datuk Seri Siti Nurhaliza, peminat dari negara Brazil sanggup mencacah tatu yang mempunyai nama dan wajah Siti.

Peminat yang dikenali dengan nama Pedro itu membuat ucapan sempena hari lahir Siti yang berlangsung pada Rabu di laman Twitter dan Instagram miliknya, @philosopop.

Happy Birthday Dato Siti Nurhaliza ! I have loved you since I first heard kesilapanku, keegoaanmu -- and ever since I have carried you in my heart and skin. I am overjoyed to see you well, healthy and with your loving husband. I wish you all the best! @ctdk from: pedro, your biggest fan in Brazil.

A post shared by philo-- (@philosopop) on

Hey Malaysia : I will be there in 2019 ...and we will all meet at @ctdk 's concert !!!! #sitizoners #happybirthdaysitinurhaliza

A post shared by philo-- (@philosopop) on


"Selamat hari lahir Datuk Siti Nurhaliza. Saya meminati anda ketika kali pertama mendengar lagu Kesilapanku, Keegoanmu. Semenjak itu, saya 'membawa' anda dalam hati dan kulit saya.

"Saya gembira melihat anda dalam keadaan baik dan sihat bersama suami tercinta. Saya ucapkan selamat maju jaya," tulisnya.

Bersama ucapan tersebut, Pedro memuat naik foto lengan yang menampakkan tatu gambar dan nama Siti.

Terharu dengan tindakan peminatnya, Siti mengucapkan terima kasih kepada Pedro menerusi kemas kini di laman Instagram miliknya.

@philosopop tq for being my fan.. please come and visit Malaysia sometime..


BACA: Siti sahkan bakal timang bayi perempuan