Program bual bicara Mingguan Wanita tampil serba baharu untuk musim keduanya di Astro Prima dan Prima HD, bermula Julai ini.

Menurut Pengurus Saluran Astro Prima, Norzeha Mohd Salleh kerjasama strategik Karangkraf menerusi Nu Ideaktiv Sdn Bhd masih mengekalkan kandungan format asal tetapi mengetengahkan topik dan perkongsian yang lebih terkini.

Lima selebriti popular tanah air yang dipertanggungjawab mengendalikan Mingguan Wanita selaku hos bersama ialah Siti Elizad, Erra Fazira, Sherry Alhadad, Norman Hakim dan Radin Amir.

Manakala tiga pakar turut sama mengendalikan segmen masing-masing adalah Datuk Fadzilah Kamsah, Profesor Dr Muhaya dan Imam Muda Asyraf.

Kesemua mereka akan digandingkan secara bergilir-gilir setiap episod yang bakal membincangkan topik harian antaranya kesihatan, kecantikan, kemasyarakatan, gaya hidup, makanan serta travelog.

Siaran langsung Mingguan Wanita akan berdurasi selama 60 minit, 155 episod dan bakal bersiaran secara eksklusif setiap Isnin hingga Jumaat, jam 11 pagi bermula 8 Julai ini di saluran Astro Prima 105 dan Prima HD 121.

Untuk pilihan yang fleksibel, program ini bolek diakses menerusi aplikasi Astro Go dan perkhidmatan On Demand.