Tutup

"Tak minum produk saya tak apa, saya tak terasa" - DSV doa Elyana cepat sembuh

"Tak minum produk saya tak apa, saya tak terasa" - DSV doa Elyana cepat sembuh
DSV tidak terasa hati dengan pengakuan yang dibuat oleh bintang Gegar Vaganza 4 (GV4), Elyana yang menafikan dirinya menggunakan produk Pamoga.
JUTAWAN kosmetik, Datuk Seri Vida (DSV) tidak terasa hati dengan pengakuan yang dibuat oleh bintang Gegar Vaganza 4 (GV4), Elyana yang menafikan dirinya menggunakan produk Pamoga.

DSV yang merupakan pengasas produk tersebut serta penaja GV4 turut memohon maaf jika kata-kata yang terbit dari mulutnya membuatkan Elyana terasa hati.

"Ketika di pentas GV4 serta di sesi Instagram Live saya selepas dia tersingkir dari GV4, Elyana mengakui dia menggunakan Pamoga.

"Selepas itu, timbul pula video pengakuan Elyana yang disiarkan menerusi sesi Instagram Live miliknya yang menafikan dia menggunakan produk tersebut. Sebelum ini dia hanya mahu menjaga hati saya.
"Saya sendiri belum melihat video tersebut. Sejujurnya, saya tidak terasa hati. Jika dia benar-benar tidak menggunakan produk saya, saya tidak terasa hati.

"Jika dia tak minum produk saya pun, tak mengapa. Saya juga ingin memohon maaf jika kata-kata saya ada melukakan hati Elyana. Saya memahami keadaan Elyana dan mendoakan agar dia segera sembuh," kata DSV.
BACA: Akui Hidap Kanser Tahap 4, Elyana Buat Audiens GV 4 Terkejut!

BACA: Saya okay, jangan risau' - Elyana

BACA: 'Elyana mengadu letih, tapi tak sangka pula tengah sakit' - Hazami


BACA: Di sebalik tawa, ini cerita luluhnya hati suami Elyana


BACA: 5 tahun tak putus usaha, ini ikhtiar suami Elyana demi mencari penawar barah

Tambah DSV, dia juga tiada niat untuk menyindir Elyana ketika mengajukan soalan kepada Aishah di pentas separuh akhir GV4.

"Saya tak menyindir Elyana atau perli sesiapa. Saya hanya bertanyakan kepada Aishah, adakah dia menggunakan produk saya. Itu sahaja.

"Sebagai pengasas produk, saya cuma mahukan kepastian daripada Aishah dan mahu maklum balas pengguna yang mengamalkan produk saya," katanya lagi.

Konsert akhir GV4 bakal bersiaran secara langsung dari Pinewood Iskandar Malaysia Studios, Johor Bahru, Johor pada Ahad depan (17 Disember 2017), jam 9 malam di Astro Ria (saluran 104) dan Ria HD (saluran 123).
 
Teks oleh: Kamaruddin Razal
Foto: Instagram Elyana & DSV