Tutup

Tiket konsert M. Nasir Satu Hikayat habis terjual

Tiket konsert M. Nasir Satu Hikayat habis terjual
M.Nasir sifatkan konsert Satu Hikayat sebagai penghargaan terbesar buat peminat-peminat yang selama ini banyak memberi sokongan pada kerjaya seninya. - Gambar fail
TIKET konsert M. Nasir, Satu Hikayat yang akan diadakan pada 23 November depan telah habis dijual, umum penyanyi yang digelar sifu itu di laman Twitternya.

"Konsert M. Nasir Satu Hikayat (Sold Out)," tulis beliau sambil menyertakan poster konsert berkenaan.

Konsert yang dianjurkan oleh Shiraz Project Sdn Bhd itu bakal diadakan di Plenary Hall, Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC) sebagai mengenang suka-duka 40 tahun M. Nasir bergelar anak seni.

M. Nasir menyifatkan konsert tersebut merupakan penghargaan terbesar buat peminat-peminat yang selama ini banyak memberi sokongan.
Di konsert itu juga, M. Nasir bakal mendendangkan lagu-lagu yang pernah dihasilkannya buat penyanyi solo dan kumpulan terkenal tanah air.

Persembahan seniman tersohor itu bakal diiringi kumpulan muziknya yang dikenali dengan The Gong yang mana Aznan Alias akan bertindak selaku pengarah muzik.


Tag: M Nasir, konsert, tiket, sold out, plenary hall, klcc, 40 tahun, seni



Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.