'Unfollow' di Instagram, hubungan Emma, Syed Abdullah retak?

'Unfollow' di Instagram, hubungan Emma, Syed Abdullah retak?
Emma hanya mengikuti tiga akaun, malah dia juga tidak mengikuti akaun mana-mana rakan artis, termasuk ahli keluarganya. - Foto Instagram/Emma Maembong
SUSULAN kontroversi berkaitan hubungan mereka, pelakon Emma Maembong dan Syed Abdullah Syed Abdul Rahman, sudah tidak saling mengikuti di Instagram.

Carian terbaharu di akaun Instagram Emma mendapati dia hanya mengikuti tiga akaun, malah dia juga tidak mengikuti akaun mana-mana rakan artis, termasuk ahli keluarganya.

Syed Abdullah pula bertindak 'menyembunyikan' (archive) gambar-gambar yang dimuat naik bersama Emma, namun ia hanya untuk beberapa jam.
Sementara itu, netizen dilihat masih tidak berputus asa untuk meninggalkan komen bernada nasihat di Instagram Emma, apatah lagi pelakon Kimchi Untuk Awak itu tidak menutup ruangan komennya.

Antara lain mereka menasihatkan agar Emma tidak terlalu teruja memuat naik gambar terbaharunya yang tidak bertudung, ketika hal berkenaan masih hangat diperkatakan.

BACA: Syed Abdullah kecewa didakwa punca Emma tanggal tudung

BACA: "Jauhi jantan yang buka aibmu" - Status ayah Emma Maembong cetus tanda tanya

Sejak memutuskan untuk menanggalkan tudung empat hari lalu, Emma sudah memuat naik enam posting gambar terbaharunya, yang menimbulkan rasa tidak puas hati peminat.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by EmmaMaembong (@emma_maembongofficial) on



Tag: Instagram, Emma Maembong, Syed Abdullah Syed Abdul Rahman, hubungan, gambar, posting, komen, nasihat, hiburan artis, pelakon


Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.