Tutup

Video Neelofa baca doa antara tweet paling banyak dapat kicauan sepanjang 2019

Video Neelofa baca doa antara tweet paling banyak dapat kicauan sepanjang 2019
Video yang berdurasi 1 minit 49 saat itu menampilkan pengacara berkenaan membaca satu doa yang diamalkan olehnya untuk mengecapi kejayaan di sepanjang kariernya. -foto Instagram @neelofa
DALAM kita menghampiri penutup kepada tahun 2019, laman sosial Twitter menerusi Twitter Asia Pacific mendedahkan senarai apa yang menjadi perbualan rakyat di seluruh Malaysia, dalam satu kajian data yang dikeluarkan baru-baru ini.

Ternyata, laman itu mendedahkan bahawa video yang menampilkan pengacara dan usahawan terkenal Neelofa menjadi topik perbualan tertinggi di seluruh Malaysia.
Muat naik oleh seorang pengguna laman itu, @maiadnan, mendapat lebih 91.4 ribu kicauan dan 87.3 ribu tanda suka secara keseluruhan sekali gus menjadikan ia salah satu daripada Asia Pacific’s “Golden Tweets”.

Video yang berdurasi 1 minit 49 saat itu menampilkan pengacara berkenaan membaca sepotong doa yang diamalkan olehnya untuk mengecapi kejayaan di sepanjang kariernya.

Selain Malaysia, negara lain yang turut disenaraikan dalam kajian berkenaan adalah Korea Selatan, Australia, India, Indonesia, Filipina, Singapura dan Thailand.

Untuk melihat kesemua senarai topik perbualan yang menjadi perbualan di laman Twitter, klik di sini.. 


Tag: Neelofa, topik, perbincangan, Twitter, video, Tweet, Thailand, Australia, Asia, Singapura, Korea Selatan, Filipina, rakyat, India, usahawan, laman sosial, Korea Utara, Malaysia, Korea, Indonesia



Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.