Tutup

'I have nothing to say' - Rosmah Mansor

'I have nothing to say' - Rosmah Mansor
Rosmah terus berlalu pergi bersama anaknya, Nooryana Najwa dan beberapa individu yang dipercayai peguamnya. - Foto ihsan China Press
KUALA LUMPUR: Isteri bekas Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor hari ini berkata tiada apa yang ingin diperkatakan berhubung dakwaan audio rakaman mirip suara beliau yang didedahkan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di Putrajaya, hari ini.

“I have nothing to say,” kata Rosmah ketika ditanya wartawan jika beliau akan mengambil tindakan undang-undang terhadap SPRM.
Rosmah kelihatan terus berlalu pergi bersama anaknya, Nooryana Najwa dan beberapa individu yang dipercayai peguamnya.

Melalui rakaman video oleh China Press ini, rakaman visual memaparkan Rosmah dan anaknya meninggalkan pekarangan Mahkamah Tinggi di ibu negara bagi kes perbicaraannya.

BACA: "Sayang, awak Perdana Menteri, lakukan sesuatu"
- Dipercayai arahan Rosmah pada Najib


SPRM hari ini telah mendedahkan sembilan set rakaman percakapan yang dipercayai mirip suara Rosmah dan suaminya, Datuk Seri Najib Tun Razak yang didakwa konspirasi jenayah pada peringkat tertinggi.

Pada sidang media khas di Putrajaya pada Rabu, Ketua Pesuruhjaya SPRM, Latheefa Koya telah mendedahkan klip audio perbualan dipercayai berkaitan kes skandal 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan SRC International Sdn Bhd.


Tag: Rosmah Mansor, 1Malaysia Development Berhad, SPRM, SRC International, China Press, Latheefa Koya, Najib Razak, mahkamah, SRC International Sdn Bhd



Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.