Tutup

Selepas Tweetdeck, Twitter pula lumpuh!

Selepas Tweetdeck, Twitter pula lumpuh!
Selepas aplikasi Tweetdeck lumpuh sejak awal pagi tadi, laman web untuk Twitter turut berdepan masalah.
KUALA LUMPUR: Selepas aplikasi Tweetdeck lumpuh sejak awal pagi tadi, laman web untuk Twitter turut berdepan masalah.

Hal ini disahkan Twitter yang memberitahu, masalah yang berlaku ialah pengguna tidak dibenarkan menerima notifikasi atau melihat pesanan peribadi.

“Kami masih berusaha untuk memastikan semuanya kembali normal seperti biasa,” kata Twitter dalam kenyataan yang dikeluarkan.


Sementara itu, netizen terus mengeluh apabila platform Twitter dan Tweetdeck masih gagal berfungsi sehingga menyebabkan banyak perkara tertangguh terutamanya membabitkan tuntutan kerja.
Terdahulu, aplikasi web Tweetdeck mengalami gangguan perkhidmatan sejak awal pagi Rabu menyebabkan ramai pemilik akaun laman sosial itu berdepan kesukaran.

Gangguan berkenaan bukan hanya berlaku di Malaysia, tetapi di seluruh dunia dan pengguna hanya boleh melihat  paparan log masuk Tweetdeck.
Pemilik yang cuba mendaftar masuk kemudiannya akan dibawa ke laman Twitter untuk web dan gangguan sama masih berlaku sehingga tengah hari.


Tag: Twitter, Tweetdeck, laman sosial, dunia, gangguan



Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.