Tutup

Berita  | Sukan

UEFA Euro 2020 dalam 4K UHD hanya di Astro!

UEFA Euro 2020 dalam 4K UHD hanya di Astro!
Astro sebagai penyiar rasmi UEFA Euro 2020 membawakan kesemua 51 perlawanan dan juga pelbagai kandungan sampingan.
KEJOHANAN bola sepak UEFA Euro 2020 bakal membuka tirainya tidak lama lagi!

Ya, anda boleh menontonnya di restoran-restoran mamak, tetapi tidak sama seperti menonton dalam definisi 4K Ultra High-Definition (UHD) yang dibawakan khas untuk pelanggan Astro.

Euro 2020 menjadi ulang tahun ke-60 penganjurannya yang akan berlangsung di 12 venue di seluruh negara anggota UEFA selama 31 hari dari 12 Jun hingga 12 Julai. Buat pertama kalinya juga temasya ini menampilkan 24 pasukan bertanding di pusingan akhir.

Astro sebagai penyiar rasmi UEFA Euro 2020 membawakan kesemua 51 perlawanan dan juga pelbagai kandungan sampingan bersempena temasya terbesar bola sepak Eropah itu secara langsung di Astro dan penstriman di Astro GO bermula 15 Mei 2020.
Kandungan dan perlawanan langsung dalam Definisi Ultra-Tinggi 4K hanya dapat dinikmati oleh pelanggan Ultra Box dengan Pek Sukan.

Apa tunggu lagi? Bagi yang belum melanggan Pek Sukan Astro, layari www.astro.com.my/shop/pick/Sports untuk mendapatkan ‘tiket’ Euro anda. Untuk menikmati tayangan dalam 4K UHD, dapatkannya menerusi www.astro.com.my/ultra


Tag: bola sepak, perlawanan, tonton bola sepak, eufa euro, eufa euro 2020, UHD, astro, peminat bola sepak



Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.