Pernikahan pasangan sama cantik sama padan yang diibaratkan bak sang puteri dan putera raja yang menyatukan dua keluarga jutawan terbesar negara iaitu Naza Group dan Berjaya Group menjadi bualan utama hari ini.

Susulan berita pernikahan diantara waris kepada dua syarikat terbesar di Malaysia, nama kedua-dua pasangan ini mula menjadi carian utama di Google Search.

BACA: Waris Syarikat Naza dan Berjaya bernikah hari ini?

Nama Chryseis Tan mencatat sebanyak lebih 5000 carian di Google Search Malaysia sekali gus menduduki tempat pertama carian itu.

Nama Chryseis Tan mencatat sebanyak lebih 5,000 carian di Google Search Malaysia sekali gus menduduki tempat pertama carian itu manakala lebih 1,000 carian di Google Search Singapore.

Terbaharu, Chryseis Tan, 30 tahun dalam satu posting menerusi laman media sosial Instagramnya memuat naik gambar beliau mengenakan gaun berona putih sempena majlis yang diraikan itu.




Gambar dan video dipercayai majlis pernikahan mereka yang telah dimuat naik oleh kaum keluarga dan sahabat handai jelas menunjukkan pasangan ini sah bergelar suami isteri pada Jumaat.

Satu video yang dimuat naik oleh adik Faliq, Nadia Nasimuddin menunjukkan pasangan ini disatukan dengan hanya sekali lafaz dalam sebuah majlis tertutup di The Chateau, Bukit Tinggi di Bentong, Pahang.

Chryseis menerima mas kahwin sebanyak RM1,000 daripada pasangannya itu.


Terdahulu, Pengerusi Eksekutif Bersama Kumpulan Naza, SM Nasarudin SM Nasimuddin yang juga abang kepada SM Faliq telah memuat naik gambar mereka sah bergelar suami isteri di laman instagramnya.

BACA: Waris Syarikat Naza dan Berjaya bernikah hari ini?

Gambar sama turut dimuat naik isteri SM Nasarudin, Marion Caunter.


Pasangan itu telah mengumumkan pertunangan mereka pada Julai lepas menerusi laman media sosial, Instagram.

Anak Allahyarham Tan Sri SM Nasimuddin SM Amin dan anak Tan Sri Vincent Tan itu mengikat tali pertunangan semasa mereka sedang bercuti di Marrakesh, Maghribi.