Sedang viral ketika ini di media sosial terutamanya di platform facebook foto seorang guru jelita dan surat yang ditujukan kepadanya.
Surat cinta yang dikaitkan dengan seorang guru sekolah

Setelah diselidiki melalui internet, ternyata guru tersebut memang wujud dan turut aktif di beberapa platform media sosial termasuk di twitter & instagram.


Puteri Aishah binti Sulaiman, 21 tahun adalah seorang guru sementara di salah sebuah sekolah awam sekitar Kuala Lumpur. Puteri ditugaskan untuk mengajar subjek Bahasa Inggeris di sekolah itu sehingga Mei 2015. Foto puteri mula viral apabila ia dikaitkan dengan satu surat yang kononnya dari seorang bapa yang ingin berkenalan dengan guru yang mengajar anaknya.

#KiniTrending telah menghubungi Puteri dan meminta reaksinya tentang foto dan surat tersebut, ini reaksi yang diberikan Puteri melalui whatsapp.
Reaksi Puteri Aishah tentang surat yang dikaitkan dengan dirinya

Melalui instagram, Puteri banyak berkongsi tentang aktiviti lakonan dan peragaan bersama pengikutnya. Pada perkembangan terkini, Puteri telah tersenarai sebagai salah seorang calon untuk pertandingan Dewi Remaja 2014/2015.