Astro bakal menayangkan pelbagai program menarik serta penuh pengisian sepanjang bulan Ramadan yang akan disambut umat Islam pada hujung bulan ini.

Bertemakan ‘Kosong-Kosong, Buka Lembaran Baru’, kempen itu dilihat bertepatan bagi mengajak umat Islam untuk bermuhasabah diri dan saling bermaafan.

Melalui kempen itu, Astro melalui lebih 16 saluran televisyen termasuk radio akan memastikan sajian program yang bukan sahaja bermutu tinggi dan mengikut permintaan semasa malah turut memenuhi tuntutan kerohanian.

Khairul ditemui semasa majlis pelancaran Kempen Ramadan Astro yang turut menyaksikan beberapa persembahan yang diadakan oleh selebriti tempatan termasuk kumpulan nasyid UNIC, Altimet dan Pencetus Ummah.

Selain program siaran televisyen dan radio, Astro turut menganjurkan program turun padang bersama rakyat Malaysia.

Antaranya termasuk program Skuad Radio Era Bazar Ramadan Yang akan diadakan di lokasi-lokasi terpilih seluruh negara.

Selain itu rakyat Malaysia juga diberi peluang untuk berkongsi pengalaman Ramadan dengan menghantar cerita menarik ke laman sosial seperti di Facebook, Twitter dan Instagram melalui hashtag #kosongkosong.

Kongsikan pengalaman Ramadan di laman sosial melalui #kosongkosong dan layari laman sesawang http://www.astrogempak.com.my/kosongkosong