STESEN radio GEGAR meraikan pengantin baharu Sabri Yunus dan Angeline Tan dalam satu majlis resepsi yang diadakan pada Selasa.

Menurut Pengurus Kandungan GEGAR, Raja Nadia Salwana, majlis itu diadakan sebagai tanda penghargaan kepada Sabri Yunus yang popular dengan watak Pok Ya selaku penggiat seni budaya Pantai Timur yang juga sinonim dengan jenama radio GEGAR.

“Kita memang dah lama rancang untuk adakan kejutan buatnya, tapi tidak tahu bila.

"Cuma apabila sudah sah minggu lepas, abang Sabri pula adalah ikon Pantai Timur dan Kak Angeline semua orang sayang, sitkom Pi Mai Pi Mai Tang Tu pula satu fenomena, jadi GEGAR nak raikan hari bahagia dia dan isteri,” katanya.

Pada masa sama, pasangan yang diraikan ini juga memanjatkan rasa syukur di atas majlis yang diadakan buat mereka berdua.

Menurut Sabri Yunus, beliau tiada perancangan untuk membuat majlis resepsi, namun apabila GEGAR mempelawa untuk mengadakan majlis tersebut untuknya dan isteri, dia menerima dengan hati yang terbuka.

“Kalau ikut kita rancang, memang kita tak nak ada semua ini, sebab kami nak buat simple sahaja.

“Tapi kita tak boleh menghalang orang nak meraikan kita, ini juga pengalaman pertama buat Angeline untuk merasai perkahwinan Melayu.

"Jadi kita setuju, tapi saya sangat terkejut apabila Datuk M.Nasir dan Datin Marlia Musa datang sebagai tetamu khas untuk meraikan kami,” katanya kepada media.


.

Majlis resepsi Sabri Yunus dan Angeline Tan dimeriahkan dengan kehadiran personaliti radio GEGAR termasuk Issey, Shah, Ucha, Ewan, Scha, dan Aswad yang berganding bahu selaku tuan rumah untuk mempersiapkan majlis tersebut.
 
Turut hadir meraikan perkahwinan tersebut adalah kawan baik pasangan iaitu penyanyi Datuk M.Nasir dan isterinya Datin Marlia Musa.

Selain M.Nasir dan Marlia Musa, turut hadir penyampai-penyampai Astro Radio antaranya Nabil Ahmad, Azad Jasmin, Radin, Mawi, Angah, Elizad, dan Jep.

Majlis tersebut juga ditayangkan secara langsung di Tiktok GEGAR.

Terdahulu, pasangan tersebut selamat dinikahkan Mufti Perlis, Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin atau Dr Maza pada 14 Oktober lalu.