BINTANG All Stars Gegar Vaganza (GV10), Jaclyn Victor akui berdebar untuk kembali bertanding di pentas program popular itu.
 
Menurut Jaclyn atau lebih mesra dengan panggilan Jac, perasaan itu mula dirasakan sebaik sahaja menjalani sesi soundcheck GV10 pada Jumaat.
 
“Kita ke MBSA untuk soundcheck dan camera rehearsals untuk Minggu 1 @allstars.gegarvaganza
 

“Berdebar juga jantung ku ini bila sampai dan berjumpa dengan artis lain yang bertanding, production, crew, musicians dan juga @tokram_ramlims.
 
Time tu macam flashback ke tahun lepas dan macam-macam perasaan saya rasa. GV9 pun baru sahaja tahun lalu!“ kongsinya.



Bagaimanapun kata Jac, perasaan itu tidak akan mengganggu dirinya untuk memberikan persembahan terbaik di minggu pertama GV10 yang berlangsung pada Ahad.
 
“Tak apa ek, ada peluang jangan lepaskan. Peluang bukan datang selalu jadi memandangkan dah jatuh atas riba kita kena ambil!
 
“Jadi semua yang memang minat GV sejak musim 1-9, anda pastinya akan menyukai musim kali ini. Terima kasih kerana menyayangi dan memberikan sokongan pada saya wahai kelab peminat @jvstars_official, anda memang terbaik,” tulisnya.
 
Jac yang merupakan juara GV9 bersama sembilan juara lain akan berentap kembali di pentas GV pada Ahad.
 
Selain Jac, All Stars Gegar Vaganza menampilkan Ayai Ilusi (GV1), Siti Nordiana (GV2), Azharina (GV3), Noryn Aziz (GV5), Naqiu serta Hady Mirza (GV6), Cliff Umar (GV7) dan Aliff Aziz (GV8).
 
All Stars Gegar Vaganza akan bersiaran secara langsung dari Auditorium MBSA, Shah Alam, setiap Ahad, jam 9.00 malam secara eksklusif di Astro Ria (Saluran 104).

*Artikel asal yang disiarkan di Gempak