Isteri Raffi Ahmad, Nagita Slavina menjadi sorotan netizen apabila menetapkan peraturan terbaru untuk seluruh pekerja yang berkhidmat dengannya sama ada di rumah atau di pejabat.

Nagita mewajibkan semua pekerjanyaa memakai ubat ketiak demi kenyamanan semua pihak. Peraturan terbaru ini dikeluarkan berikutan cuaca panas melampau yang bukan saja sedang melanda Indonesia tetapi dunia secara umumnya.

Ibu dua anak itu malah memberi arahan tersebut sebagai peraturan terbaru dalam kediamannya di akaun Instagram @raffinagita1717.

"Diberitahukan kepada seluruh pekerja di lingkungan pejabat @rans.entertainment agar menjaga diri sendiri selama musim panas.

"Nagita Slavina akan memberikan panduan lengkap untuk pekerja di rumah dan di pejabat, biar kerjanya enjoy ya guys ya.

“Di luar panas, jadi gunakan deodoran atau pewangi atau apa sajalah agar teman-teman kerja yang lain tidak ‘kelemasan’ kerana bau badan," tulisnya.

Dengan poster yang tertera peringatan ‘Caution, bau ketiak lebih kejam dari majikanmu’ Nagita juga mengingatkan agar para pekerjanya memakai pakaian tipis atau sesuai dengan keadaan cuaca sekarang.

"Kenakan pakaian yang nyaman, selesa dan pastinya harus tetap sopan. Jangan pakai pakaian tebal atau seperti mahu jadi astronot, cuaca di luar terlalu panas,” pesannya lagi. - Gempak