Astro Gempak difahamkan Ranveer bakal tiba dari India malam ini untuk sesi raptai IIFA, dan bakal terbang semula ke sana pada Jumaat.

Semuanya kerana Ranveer mahu mengotakan janji terhadap buah hatinya, aktres cantik Deepika Padukone untuk bersama-sama meraikan sambutan hari lahir yang ke-60 bapa kekasihnya itu pada 5 Jun ini.

Namun, Ranveer bakal kembali semula ke Kuala Lumpur selepas majlis tersebut untuk menyelesaikan tugasnya sebagai pengacara IIFA bersama Arjun Kapoor.

Walaupun telah dinasihatkan untuk berehat kerana mengalami kecederaan bahu baru-baru ini namun, demi kerja dia sanggup melupakan kesakitan tersebut.

Ranver baru sahaja menjalani pembedahan bahu gara-gara satu insiden yang terjadi di set penggambaran filem terbarunya yang berjudul Bajirao Mastani.


*Ranveer dan kekasihnya, aktres jelita Deepika Padukone*

Dalam sibuk menjalani sesi fisioterapi untuk memulihkan kecederaannya, Ranveer juga bergelut dalam menyelesaikan tugasnya untuk mempromosikan filem terbarunya yang berjudul Dil Dhadakne Do yang bakal menjengah pawagam dan menyelesaikan penggambaran filem Banjirao Mastani.

Jangan lupa untuk menonton temasya gilang gemilang IIFA secara eksklusif hanya di Astro First Saluran 480.

Untuk melanggan dan meraikan kemuncak festival filem India terbesar, #IIFA2015 yang bakal menggegarkan Malaysia, sila ke saluran 480 atau layari laman web www.astrofirstbest.com mulai 7 Jun 2015 atau tekan butang merah di Saluran 488 untuk membuat tempahan awal.