SELEPAS diijabkabul pada Februari lalu, pasangan merpati dua sejoli, SM Faliq Nasimuddin dan Chryseis Tan melangsungkan majlis resepsi mereka semalam.

Gilang-gemilang dan penuh meriah! Majlis resepsi yang berlangsung di Malaysia International Trade and Exhibition Centre (MITEC) itu turut dihadiri oleh barisan tetamu dari luar negara.

Mana tidaknya, kedua-dua mempelai itu telah menjadi penyatu dua empayar korporat tersohor NAZA Group dan Berjaya Group.

Majlis resepsi Faliq dan Chryseis itu sempurna daripada segala aspek; rekaan pelamin, busana pengantin, tatarias, persembahan dan perjalanan acara.

BACA: Foto-foto pernikahan SM Faliq Nasimuddin dan Chryseis Tan, manis habis!

Chryseis menyarung busana rekaan Fiziwoo dan sepatu Jimmy Choo untuk upacara bersanding.

Dan kali ini Fiziwoo sekali lagi mencuri tumpuan dengan rekaan gaun daripada fabrik songket yang diperincikan dengan tulle sutera.

Majlis resepsi pasangan itu turut mengundang anggota kumpulan Westlife, Shane Filan dan boyband popular Blue untuk membuat persembahan.

Apa kata kita lihat foto dan video menarik sepanjang majlis resepsi Faliq dan Chryseis.

The details. @chrystan_x Pleated Songket dress with silk tulle appliqué. #fiziwoo #fiziwoobride #fiziwoobridal #chrysfaliqeverafter

A post shared by FIZIWOO™️ OFFICIAL SITE (@fiziwoo) on

The most awaited wedding of the year, The Union of two heir and heiress of among Malaysia's biggest conglomerate, @chrystan_x and S.M Faliq in Fiziwoo Artisanal Songket number. #fiziwoo #fiziwoobridal #fiziwoobride #chrysfaliqeverafter

A post shared by FIZIWOO™️ OFFICIAL SITE (@fiziwoo) on

In a @fiziwoo traditional songket bridal gown last night! ✨:: #chrysfaliqeverafter



LIHAT LEBIH BANYAK FOTO-FOTO MENARIK, KLIK DI SINI