PLATFORM e-dagang milik Astro, Go Shop meraikan ulang tahun ke-6 dengan lebih ganjaran menerusi "Go Shop 6th Anniversary Live Party" yang berlangsung pada 31 Oktober (Sabtu) bermula jam 9 pagi hingga 12 tengah hari.

Para pelanggan Go Shop akan menikmati tawaran 'beli satu percuma satu, potongan harga sehingga 50 peratus dan hadiah percuma seperti air fryer, vakum, pencuci muka serta alatan digital seperti televisyen pintar mahupun telefon bimbit.

Menurut hos Kamalia, Go Shop turut memperuntukkan kupon berjumlah RM600,000 di mana pelanggan akan menikmati RM20 diskaun bagi setiap pembelian minimum RM300,000 di laman web rasminya.

"Pelanggan boleh mendapatkan diskaun itu dengan menggunakan kod promo ANNIVERSARY20, dan pelbagai lagi info boleh didapati di laman web Go Shop," katanya ketika ditemu bual di program Awani Pagi pada Jumaat.

Selain mempromosi dan penjualan di platform itu, pelanggan juga boleh memenangi hadiah menarik dengan menyertai permainan interaktif 'Tap & Win'.

"Pelanggan boleh memenangi hadiah sehingga RM60,000 dan permainan ini hanya di aplikasi Go Shop dan anda boleh bermain bermula 1 November hingga 12 Disember," kata hos Sufian yang lebih dikenali sebagai Ean.


Pelanggan juga boleh menyertai pertandingan 'Spend & Win' hingga 25 November dan berpeluang memenangi televisyen 85 inci bersama set sistem 'home theatre' dan pelbagai hadiah menarik berjumlah RM60,000.

Selain itu, pelanggan juga boleh menstrim siaran langsung ini di beberapa platform lain seperti laman web Go Shop, aplikasi telefon pintar, Facebook dan juga YouTube.