Ketua Jurulatih Johor Darul Takzim (JDT), Mario Gomez berharap rekod cemerlang pasukannya di Larkin dapat dietruskan menjelang aksi perlawanan Liga Super menentang PDRM minggu depan.

JDT kekal ketinggalan dua mata di belakang Pahang berikutan seri 1-1 di Stadium Darul Makmur, Kuantan.

Namun, Gomez mengharapkan mampu menemui semula rentak yang lebih baik sekali gus mengutip tiga mata penuh sedangkan Selangor dan Perak semakin mendekati kedudukan mereka.

"Secara keseluruhan, saya berpuas hati dengan sikap dan corak permainan skuad saya kerana kami berdisiplin sepanjang 90 minit" kata Gomez.

Selain itu, beliau juga mengharapkan mutu pengadilan yang lebih adil kerana tidak senada dengan beberapa keputusan pengadil ketika perlawnan bersama Pahang.

Sementara itu, pengendali Pahang, Zainal Abidin Hassan menegaskan bahwaa tiada runag untuk kesilapan buat anak buahnya kerana berdepan selangor di Stadium Shah Alam pada perlawnan seterusnnya.

Walaubagaimanapun, Zainal percaya dengan kualiti pasukannya supaya tidak memberi laluan mudah kepada The Red Giants yang sedang menyerlah.

"Bulan Ramadhan ini, semua perlawanan penting kerana semua ingin mendekati satu sama lain dan di atas seperti Pahang dan JDt."

"Pahang tidak ingin menghilang mata kerana mata-mata ini akan memberi kesan kepada sesiapa yang menjadi juara Liga Super" kata Zainal.