TIDAK dinafikan jus segar pelbagai campuran buahan-buahan dan sayur-sayuran memberi banyak manfaat untuk kesihatan dan awet muda.

Bahkan untuk kekal awet muda, kebanyakan petua menyarankan mulai pada usia memasuki 30an. Ia membantu sebagai antipenuaan.

Siapa yang tidak mahu sihat dan muda sentiasa? Pastinya perkongsian sebegini begitu manfaat untuk diri sendiri dan keluarga.

Memang tidak dinafikan buah-buahan dan sayur-sayuran ini memang banyak manfaatnya. Cuma bagi mereka yang sibuk pastinya, akan culas untuk makan makanan yang sihat.

Yang pasti, campuran buahan-buahan dan sayuran ini akan memberi manfaat kepada yang mengamalkannya.

Mudah sahaja. Kisar dan minum. Malah ada petua mengatakan, jika mahu mendapat lebih khasiat, minum segera dalam tempoh dua minit.

Apa yang pasti, minuman ini lebih terjamin bersih, segera dan selamat, apabila kita sendiri yang membuatnya. Jom cuba buat!

Amalkan minuman ini. Seminggu sekali sudah memadai untuk kesihatan diri. Minuman ini adalah untuk kurus, kulit cantik, mata cantik, kulit mulus dan halus, toksin keluar, darah lancar, penjagaan usus, tenaga zahir dan batin.


Untuk kurus




Untuk kulit cantik





Untuk buang toksin




Untuk darah lancar





Untuk tenaga




Untuk buang angin




Merawat kulit menggelupas dan untuk rambut cantik




Untuk mata cantik




Untuk hilangkan 'eyebag'





Untuk rawat kulit lebih awet muda




Untuk wajah berseri





Untuk bantu hilangkan darah tinggi




Untuk kulit tegang





Untuk bibir cantik




Untuk kulit cerah



Untuk rawat dalaman - Daun belalai gajah dan bukan cili api 




Untuk awet muda





Untuk segar seharian





Hebatkan manfaat ini? Kisar dan minum sahaja. Selepas ni pastikan semua bahan-bahan ini ada dalam peti sejuk di rumah. Selamat mencuba!

Sumber: Viral Oh Viral


* Artikel asal disiarkan di Keluarga.


* Setiap Sabtu dan Ahad, AstroAwani.com membawakan artikel santai dan merangkumi pelbagai topik menarik seperti pelancongan, pemotoran, gaya hidup, hobi, kekeluargaan, kesihatan, pengetahuan am, trivia dan banyak lagi. Ikuti #SantaiHujungMinggu!