UNIFI memperkenalkan Pelan Pascabayar dan Pelan Keluarga UNI5G #Unstoppable terbaharunya bagi memenuhi keperluan dan membawa pengalaman 5G kepada rakyat Malaysia.

Ia membawa pelbagai nilai tambahan, membentuk semula sempadan digital dan keterhubungan yang memenuhi setiap keperluan individu dan seisi keluarga.

Kata Ketua Pegawai Komersial Segmen Pengguna, Unifi, Jasmine Lee, dalam memperkasakan negara digital pelan baharu ini menjadikan teknologi 5G lebih mudah diakses segenap lapisan masyarakat Malaysia, dengan tumpuan penggunaan untuk seluruh keluarga.

“Dengan liputan mudah alih yang merangkumi lebih daripada 95 peratus populasi negara dan baru-baru ini dinobatkan sebagai pemenang Ookla® 2023 dalam menyampaikan pengalaman pengalaman video mudah alih terbaik di Malaysia, pelan UNI5G kami memperkasakan individu dan keluarga untuk memanfaatkan 5G, tanpa menjejaskan kualiti dengan harga mampu milik.

“Pelan-pelan terbaharu ini juga mengukuhkan peranan Unifi sebagai satu-satunya penyedia perkhidmatan konvergens sebenar di Malaysia, dan mengukuhkan penyelesaian perkhidmatan talian tetap, mudah alih, gaya hidup dan perniagaan kami untuk memenuhi permintaan digital hari ini.

“Ini mencerminkan komitmen berterusan kami untuk memperkayakan kehidupan dan komuniti melalui teknologi, memastikan setiap rakyat Malaysia boleh mengambil bahagian dan mendapat manfaat daripada revolusi digital yang sedang berlaku,” katanya.


Tawaran #Unstoppable untuk seisi keluarga

Pelan Pascabayar Keluarga UNI5G (UNI5G Postpaid Family) berharga RM129, dengan data 5G+4G tanpa had (asalnya ditawarkan dengan data 150GB) apabila mereka mendaftar dalam tempoh promosi masa terhad bermula 28 November 2023.

Pelan tersebut juga menawarkan telefon pintar 5G percuma, membolehkan pelanggan beralih kepada 5G dengan lancar, panggilan tanpa had, dan satu talian tambahan percuma dengan 30GB data 5G+4G.

Buat anda yang mempunyai keluarga yang lebih besar, Unifi turut menawarkan pelan-pelan Pascabayar Keluarga UNI5G dengan dua dan tiga talian tambahan percuma, masing-masing berharga RM159 dan RM189 - menjadikan akses 5G lebih mampu milik untuk seisi keluarga.

Memang berbaloi!

Untuk pelanggan baharu yang mendaftar untuk pelan Pascabayar Keluarga UNI5G bersama dengan pelan jalur lebar berkelajuan tinggi Unifi yang terkini, anda akan menikmati data 5G+4G tanpa had untuk talian utama dan semua talian tambahan.

Pelanggan jalur lebar tetap Unifi sedua ada yang melanggan pelan Pascabayar Keluarga UNI5G baharu juga akan menikmati tawaran yang sama.



Pelan Pascabayar Individu UNI5G

Di samping itu, Unifi turut melancarkan tiga pelan Pascabayar baharu untuk pengguna individu:
Langganan tiga pelan di atas bersama Jalur Lebar Unifi 300Mbps dan ke atas juga akan menerima rebat bulanan RM20, selagi anda kekal sebagai pelanggan Unifi yang aktif.

Sebagai alternatif, pelanggan boleh memilih tawaran terhad mudah alih tetap, termasuk pakej Pascabayar UNI5G terkini dengan data 5G+4G tanpa had, telefon pintar 5G percuma dan Jalur Lebar unifi berkelajuan 100Mbps dari serendah RM149 sebulan.



Kempen “Macam-Macam Gaya Hidup, Sama-Sama Keluarga”

Bersempena dengan pelancaran pelan-pelan pascabayar terbaharu ini, Unifi melancarkan kempen “Macam-Macam Gaya Hidup, Sama-Sama Keluarga” bagi meraikan identiti berkeluarga yang membenarkan setiap ahlinya menyerlahkan nilai keperibadian masing-masing.

Sebagai sebahagian daripada kempen, Unifi Mobile bekerjasama dengan KL Hop-On Hop-Off untuk menawarkan perjalanan menaiki bas percuma untuk semua pada 1 hingga 3 Disember 2023 dari jam 11 pagi sampai 7 petang, merangkumi 14 lokasi sekitar ibu kota Kuala Lumpur, bermula dari KLCC dan akan ada seorang Kapten bas Unifi Mobile berinteraksi bersama penumpang dengan aktiviti dan hadiah menarik untuk dibawa pulang.

Selain itu, penumpang turut berpeluang menyertai peraduan media sosial di mana anda perlu merakam video pendek (‘reels’ TikTok/Instagram) atau gambar (Instagram) macam-macam gaya bersama keluarga di mana-mana ‘checkpoint’ hentian KL Hop-On Hop-Off (seperti KLCC, Matic, Sungei Wang Plaza, Kompleks Kraf Kuala Lumpur) bersama tanda pagar #UNI5GFAMILY.

Penumpang di atas bas KL Hop-On Hop-Off juga boleh menyertai kuiz dengan mengimbas kod QR di atas bas dan perlu menjawab beberapa soalan mudah.

Peraduan-peraduan ini menawarkan pelbagai hadiah hebat, antaranya sebuah Samsung Galaxy Z Fold5; 10 pemenang akan mendapat tiket perjalanan KL Hop-On Hop-Off untuk empat orang ahli keluarga mereka; dan bingkai gambar keluarga Unifi Mobile edisi terhad, dan banyak lagi.

Untuk maklumat lanjut, layari https://unifi.com.my/mobile/postpaid.

Macam-macam pelan menarik ditawarkan Unifi!