Tutup

Tak cukup bukti, kes khalwat Ifan Seventeen dan Citra Monica sudahnya digugur

Tak cukup bukti, kes khalwat Ifan Seventeen dan Citra Monica sudahnya digugur
Pada awal Jun lalu, peminat kumpulan Seventeen dikejutkan apabila penyanyi lagu kelmarin itu ditangkap dalam sebuah pangsapuri bersama seorang wanita berstatus isteri orang. - Gambar fail/Instagram/ifanseventeen
KES tangkap khalwat yang melibatkan vokalis kumpulan Seventeen, Ifan dan Citra Monica digugurkan selepas pasukan pendakwa mendapati tiada bukti yang mencukupi untuk meneruskan pendakwaan.

Pegawai penyiasat daerah Bandung, M Rifai memaklumkan pemeriksaan yang dilakukan pihaknya menunjukkan kejadian tidak pernah berlaku dan laporan polis yang dibuat oleh bekas suami Citra terhadap Ifan juga tidak dapat diteruskan.
"Hasil laporan tidak mencukupi dan siasatan tidak dapat diteruskan kerana setelah pemeriksaan dilakukan, menunjukkan mereka berdua tidak melakukan penzinaan," katanya.

Pada awal Jun lalu, peminat kumpulan Seventeen dikejutkan apabila penyanyi lagu kelmarin itu ditangkap dalam sebuah pangsapuri bersama seorang wanita berstatus isteri orang.
Terdahulu, Ifan atau nama sebenarnya, Riefian Fajarsyah kehilangan isterinya Dylan Sahara dan tiga anggota kumpulannya selepas meninggal dunia dalam kejadian tsunami Anyer, Banten.

BACA: 'Biar aku bisa menuntut hak berpasangan denganmu di akhirat' - Rintih vokalis Seventeen


Tag: Ifan, Seventeen, Kes Khalwat, Citra Monica, siasatan, polis, penyanyi Indonesia



Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.