Video intim: Giliran Haziq Aziz buat laporan polis

Video intim: Giliran Haziq Aziz buat laporan polis
Haziq turut mendakwa dia telah bertemu dengan setiausaha politik menteri yang didakwanya bersamanya dalam video intim. - Gambar fail
KUALA LUMPUR: Selepas membuat video pengakuan pada Rabu, Haziq Abdullah Abdul Aziz turut membuat laporan polis dengan niat menyangkal tuduhan yang dilemparkan terhadapnya hari ini.

Menurut gambar laporan polis yang dikongsikan menerusi akaun Facebook miliknya, Haziq membuat laporan di balai polis Kelana Jaya kerana bimbang terhadap keselamatannya.

Pada Rabu, Haziq mendakwa dirinya memang terlibat dalam aksi seks yang dirakamkan dalam sebuah video intim mirip seorang menteri Kabinet.

Dalam laporan polis berkenaan, Haziq mengulangi tuduhan dari kenyataan terdahulunya, bahawa menteri yang didakwanya itu telah menghantar setiausaha politiknya untuk berjumpa dengannya di sebuah restoran di Putrajaya.

Katanya, setiausaha politik itu memaksanya untuk menafikan bahawa diri dalam video yang tular itu dan memintanya untuk berbohong.

Haziq juga mendakwa dia diancam, diugut dan dimanipulasikan.

 


BACA: Video intim: Haziq Abdullah digantung kerja serta-merta


Tag: Azmin Ali, video, seks, Haziq Aziz, Giliran Haziq Aziz buat laporan polis



Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.