KUALA LUMPUR : Watsons Malaysia melancarkan kempen Raya bertemakan 'Dimensi Raya Paling Unik' yang menampilkan promosi menarik di kedai dan atas talian serta filem jenama bertajuk Watsons Dimensi Raya Paling Unik.

Menurut Pengarah Urusan Watsons Malaysia dan Pengarah Eksklusif Serantau Antarabangsa Watsons, Caryn Loh, tema yang diterapkan dalam filem jenama tersebut menekankan kepentingan menghargai keunikan setiap ahli keluarga.

“Kempen Hari Raya Watsons tahun ini merupakan komitmen kami dalam menyatukan rakyat Malaysia semasa musim perayaan dan filem tahun ini adalah bertemakan perjalanan ke dimensi berbeza untuk mencari erti sebenar Hari Raya Aidilfitri.

“Kami berharap cerita yang menyentuh hati ini akan membangkitkan rasa penghargaan dan menginspirasi rakyat Malaysia untuk menghargai dan membina hubungan yang lebih kukuh dengan insan tersayang semasa waktu yang penuh kegembiraan ini," katanya.

Filem multi-dimensi yang menghiburkan ini dibintangi oleh Ayda Jebat, Duta Watsons, serta menampilkan personaliti Malaysia terkemuka termasuk Sabri Yunus, Angeline Tan, Nadhir Nasar, Catriona Ross, Nazruddin Rahman, Ropie dan Coex.

Tambahnya, tahun ini Watsons juga telah berkunjung ke Persatuan Orang Pekak Malaysia bagi menyumbang sepuluh unit alat pendengaran bernilai RM 24,000 serta barangan keperluan kepada 17 buah rumah kebajikan dan anak yatim selain menyediakan juadah berbuka puasa bersama komuniti.

Sementara itu, Pengurus Besar, Pemasaran dan Pelanggan Watsons Malaysia, Danny Hoh berkata kempen yang dijalankan bermula 14 Mac hingga 22 April itu turut menawarkan hadiah seperti Tesla, Vespa dan pelbagai lagi.

“Terdapat juga baucar-baucar menarik daripada Watsons dan jumlahnya adalah melebihi RM5.8 juta serta buat pelanggan Watsons yang mengunjungi Watsons atau kedai atas talian Watsons, mereka boleh mendapat diskaun sehingga 60 peratus untuk barangan kedua.

"Sepanjang tempoh kempen, ahli Kelab Watsons juga boleh menantikan hadiah seperti sampul duit Raya, Beg Tote Edisi Terhad, Penyimpanan Makanan Seramik, dan banyak lagi dengan pembelian bermula dari RM80 ke atas,” ujarnya.

Selain daripada promosi dan tawaran yang menarik tersebut, #KakiWatsons juga boleh mencari Resipi Raya Sihat yang di hasilkan oleh pencipta kandungan makanan @hichizarai serta tips dan trik kesihatan atau kecantikan di edisi Raya Glow TV. 



Mulakan cipta kenangan unik bersama yang tersayang pada Hari Raya ini dan lawati www.watsons.com.my atau muat turun aplikasi mudah alih Watsons di Apple Store Google Play Store dan Huawei AppGallery.

Bagi yang ingin menonton filem raya tersebut boleh layari https://www.youtube.com/watch?v=_7q1j4ifsoQ serta untuk yang ingin mengetahui terma dan syarat kempen tersebut sila layari pautan ini.

Untuk makluman lanjut tentang promosi yang ditawarkan sepanjang kempen berlangsung sila layari pautan ini